آشنايي با بازي بلك جك

آشنايي با بازي بلك جك

به همان اندازه معروف به بيست و يك. قوانين ساده ، بازي هيجان انگيز است و فرصتي براي استراتژي بالا وجود دارد. در واقع ، براي يك بازيكن خبره كه از لحاظ رياضي يك بازي عالي را انجام مي دهد و قادر به شمردن كارت است ، شانس براي پيروزي آن بازيكن به نفع او است.

اما حتي براي يك شركت كننده گاه به گاه كه يك بازي منطقي خوب انجام مي دهد ، احتمال كازينو كمتر است ، و Blackjack را به يكي از جذاب ترين بازي هاي كازينو براي بازيكن تبديل كرده است.

در حالي كه محبوبيت بلك جك از جنگ جهاني اول ناشي مي شود ، ريشه آن به دهه 1760 در فرانسه برمي گردد ، جايي كه Vingt-et-Un (فرانسوي 21) ناميده مي شود. امروز ، بلك جك يك بازي با ورق است كه مي تواند در هر كازينوي قمار آمريكا پيدا شود. به عنوان يك بازي خانگي محبوب ، اين بازي با قوانين كمي متفاوت انجام مي شود.

در نسخه كازينو ، خانه فروشنده است ("يك بانك دائمي"). در بازي كازينو ، فروشنده ايستاده است و بازيكنان نشسته اند. فروشنده وظيفه اجراي تمام جنبه هاي بازي را دارد ، از بهم زدن و معامله كارت ها تا رسيدگي به تمام شرط ها. در بازي خانگي ، همه بازيكنان اين فرصت را دارند كه نمايندگي فروش (يك "بانك در حال تغيير") باشند.

بسته
از بسته 52 كارته استاندارد استفاده مي شود ، اما در بيشتر كازينوها چندين كارت با هم تركيب مي شوند. بازي شش عرشه (312 كارت) محبوب ترين بازي است.

علاوه بر اين ، فروشنده از يك كارت پلاستيكي خالي استفاده مي كند ، كه هرگز مورد استفاده قرار نمي گيرد ، اما به سمت پايين بسته قرار داده مي شود تا مشخص شود چه زماني زمان تغيير كارتها فرا مي رسد.

هنگامي كه از چهار يا چند عرشه استفاده مي شود ، از طريق كفش (جعبه اي كه به فروشنده امكان مي دهد كارت ها را يك به يك ، رو به پايين و بدون اينكه يك يا چند بسته را در دست داشته باشد) برداريد ، خريداري مي شود.

هدف بازي
هر يك از شركت كنندگان بدون گرفتن بيش از 21 ، با بدست آوردن شماري در حد امكان نزديك به 21 ، سعي در شكست دادن فروشنده دارد.

ارزش كارت / امتياز
اين كه هر ace 1 يا 11 باشد ، به هر بازيكن اختصاص دارد. كارت هاي صورت 10 عدد هستند و هر كارت ديگر ارزش پيپ آن است.

شرط بندي
قبل از شروع معامله ، هر بازيكن شرط مي بندد ، در تراشه ها ، مقابل آنها در منطقه تعيين شده قرار مي گيرد. حداقل و حداكثر محدوديت ها در شرط بندي تعيين مي شود و محدوديت هاي كلي از 2 تا 500 دلار است.

SHUFFLE و برش
فروشنده قسمت هايي از بسته را كاملاً مرتب مي كند تا زماني كه همه كارت ها مخلوط و تركيب شوند. فروشنده يكي از بازيكنان را براي برش تعيين مي كند و كارت درج پلاستيكي قرار داده مي شود تا از 60 تا 75 كارت آخر استفاده نشود. (عدم برخورد با ته كارتها ، عملكرد موثر شمارنده هاي كارت حرفه اي را دشوارتر مي كند.)

معامله
هنگامي كه همه بازيكنان شرط بندي خود را انجام مي دهند ، فروشنده در جهت چرخش عقربه هاي ساعت به هر بازيكن يك ورق مي دهد و سپس يك كارت به سمت خودشان مي رود.

سپس دور ديگري از كارتها به صورت مستقيم به هر بازيكن داده مي شود ، اما فروشنده كارت دوم را رو به پايين مي گيرد. بنابراين ، هر بازيكن به جز فروشنده ، دو كارت رو به بالا دريافت مي كند و فروشنده يك كارت رو به بالا و يك كارت رو به پايين دريافت مي كند.

(در بعضي از بازي ها كه فقط با يك عرشه انجام مي شود ، كارت بازيكنان رو به رو مي شود و آنها را نگه مي دارند. امروز ، اما تقريباً تمام بازي هاي Blackjack كارت بازيكنان را نشان مي دهد كه به صورت رو به رو است به شرطي كه هيچ بازيكني لمس نكند. هر كارت.)

منبع : tebsonaticlinic

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.