اين نام مجاز نمي باشد چقدر ايمن است؟

اين نام مجاز نمي باشد چقدر ايمن است؟

هجوم جهاني خطرات مربوط به امنيت سايبري مردم را بر آن داشته است تا به صورت آنلاين از حريم خصوصي خود مراقبت كنند. پاسخ طبيعي به اين تهديدهاي تشديد شده ايجاد شبكه‌هاي خصوصي مجازي يا اين نام مجاز نمي باشد بود. اين نام مجاز نمي باشد چقدر ايمن است؟ و اين نام مجاز نمي باشد دقيقاً چگونه از شما محافظت مي‌كند؟

 

اين نام مجاز نمي باشد چگونه از شما محافظت مي‌كند؟

بنابراين اين نام مجاز نمي باشد چيست؟ به طور خلاصه، اين نام مجاز نمي باشد سرويسي است كه يك تونل رمزگذاري شده ايجاد مي‌كند و تمام ترافيك آنلاين شما را در خود قرار مي‌دهد. اين تونل دو نقطه را به هم متصل مي‌كند. وقتي داده‌هاي شما وارد تونل مي‌شود، رمزگذاري مي‌شود و براي كسي كه سعي در جاسوسي از آن دارد مانند يك درام به نظر مي‌رسد.

 

هنگامي كه به انتهاي ديگر تونل و مقصد نهايي رسيد، اين داده‌ها رمزگشايي مي‌شوند و مي‌توان بر اساس آنها عمل كرد. اين نام مجاز نمي باشد تمام داده‌ها، از پيام‌هاي شخصي گرفته تا دستورات خاص در وب سايت را رمزگذاري مي‌كند - كسي كه به ترافيك شبكه شما نگاه نمي‌كند نمي‌تواند ببيند چه كاري انجام مي‌دهيد.

 

چه عواملي اين نام مجاز نمي باشد امن ايجاد مي‌كند؟

كليد اين محافظت در پروتكل رمزگذاري است. پارت وي پيان عمدتاً از Openاين نام مجاز نمي باشد استفاده مي‌كند. با يكي از امن‌ترين كدهاي اين نام مجاز نمي باشد موجود: AES-256 بهبود يافته است. 256 به تعداد تركيبي گفته مي‌شود كه هكر براي رمزگشايي رمز بايد تلاش كند، به ويژه 2 ^ 256. از منظر، تعداد تركيبات كليدي ممكن بيشتر از تعداد اتم‌ها در جهان شناخته شده است. شكستن اين رمزگذاري در مدت زمان معقولي به فناوري نياز دارد كه هنوز وجود ندارد.

 

پارت وي پيان همچنين از تركيب پروتكل IKEv2 / IPsec براي ارتقا enhance امنيت كاربران خود استفاده مي‌كند. با هم، آن‌ها انتخاب خوبي از ويژگي‌هاي مفيد تجربه كاربر را فراهم مي‌كنند.

 

رعد و برق سريع. اين پروتكل‌ها در انتقال داده با سرعت بالا تخصص دارند. هر بار كه با اين نام مجاز نمي باشد به اينترنت متصل مي‌شويد، به لطف IKEv2 و IPsec بعيد به نظر مي‌رسد سرعت شما لمس شود.

تطبيق پذيري. IKEv2 / IPsec پروتكل‌هاي فوق العاده متنوعي هستند. آن‌ها با اكثر دستگاه‌هاي تلفن همراه سازگار هستند و در صورت اعتماد به Wi-Fi عمومي، محافظت بهتري را ايجاد مي‌كنند.

ثبات. اگر اغلب مجبور هستيد بين اتصالات اينترنتي جابجا شويد يا اتصال شما ضعيف باشد، IKEv2 / IPsec از شما محافظت مي‌كند. وقتي بين اتصالات مي‌پرد، سپر محافظ شما بيدار خواهد ماند.

استفاده همزمان از اين پروتكل‌ها با Openاين نام مجاز نمي باشد يك اين نام مجاز نمي باشد جهاني، پايدار و امن ايجاد مي‌كند.

 

بسياري از هكرها به جاي تكيه بر بي رحمي براي ورود به حساب شما، رويكرد ظريف‌تري را امتحان مي‌كنند. برخي از مجرمان از خطاهاي كاربر استفاده مي‌كنند يا از اشكال يا خطايي در سيستم قرباني استفاده مي‌كنند. خوشبختانه Openاين نام مجاز نمي باشد يك نرم افزار منبع باز است. براي رفع خلأها و خطاهاي امنيتي دائماً وصله مي‌شود و به روز مي‌شود. Openاين نام مجاز نمي باشد هميشه سازگار است تا يك پروتكل امنيتي فوق العاده م effective ثر باشد.

 

يكي از مهمترين ويژگي‌هايي كه اين نام مجاز نمي باشد بايد داشته باشد Kill Switch است. در صورت مصالحه باور نكردني اين نام مجاز نمي باشد يا اتصال اين نام مجاز نمي باشد شما قطع شده، Kill Switch داخلي پارت وي پيان از شما محافظت مي‌كند. با شناسايي خطاي اتصال، بلافاصله اتصال دستگاه شما با اينترنت قطع مي‌شود.

 

بنابراين، همه چيز خوب و خوب است، توضيح مي‌دهد كه اطلاعات شما به چه صورت آنلاين محافظت مي‌شود، اما چه زماني اين نام مجاز نمي باشد به طور خاص در زندگي شما مفيد است؟

در اينجا نحوه اين نام مجاز نمي باشد مي‌تواند به شما كمك كند

در اينجا چند نمونه از چگونگي داشتن اين نام مجاز نمي باشد در اختيار شما براي امنيت شما مزيت دارد.

 

هنگام استفاده از Wi-Fi عمومي.

رستوران‌ها، كافه‌ها، كتابخانه‌ها - هر مكاني كه تعداد زيادي از افراد به Wi-Fi عمومي متصل شوند نقطه داغ هك شدن خواهد بود. هكرها از امنيت بي دقتي Wi-Fi عمومي براي تزريق نرم افزارهاي جاسوسي به دستگاه قرباني و سرقت تمام داده‌هاي مهم استفاده مي‌كنند. اتصال به سرور اين نام مجاز نمي باشد قبل از پيوستن به Wi-Fi رايگان، شما را در يك حباب رمزگذاري شده قرار مي‌دهد. همه مجرمان كه مي‌خواهند از طريق امنيت ناامن Wi-Fi عمومي كار كنند، شما را قادر به خواندن نمي‌دانند.

 

در صورت نياز به استفاده از سرويس‌هاي اشتراك فايل.

اگر ارتباطات شما با استفاده از نرم افزار اشتراك فايل پيدا شود، ISP شما بيشتر آنها را خفه مي‌كند. واقعيت ناخوشايند اين است كه اكثر ISP ها هميشه تصور مي‌كنند كه شما دزد دريايي هستيد. با اين حال، با استفاده از اين نام مجاز نمي باشد، تجارت شما براي همه پنهان است. حتي اگر ISP شما يك كوكي فوق العاده در شبكه شما قرار داده باشد، مسيريابي ترافيك از طريق اين نام مجاز نمي باشد نرم افزار رديابي را دور مي زند.

 

شما از حريم خصوصي خود آگاه هستيد.

بد نيست كه مراقب همه اشكال رديابي ديجيتال باشيد. دولت‌ها، شركت‌ها و بسياري از اشخاص ثالث ديگر اطلاعات شما را مي‌خواهند. وقتي به يك سرور اين نام مجاز نمي باشد امن متصل مي‌شويد، آدرس IP شما براي شما قابل رديابي نيست. در عوض، هر كسي كه بخواهد جستجو كند به آدرس IP سرور هدايت مي‌شود. مكان فيزيكي شما پنهان است.

 

 

 

 

 

وام طلا را از ما دريافت كنيد

وام طلا را از ما دريافت كنيد

دوره بازپرداخت:

* دوره بازپرداخت وام از يك تا 15 ماه است بسته به تعداد اقساط پرداخت شده توسط متقاضي، دوره بازپرداخت وام ممكن است تمديد شود.

 

سود بازپرداخت وام را محاسبه كنيد:

* نرخ سود تجهيزات طلا 1.5 درصد بدون هيچ گونه كارمزد و يك درصد براي نگهداري و نگهداري طلا در گاوصندوق بانك است كه در مجموع 2.5 درصد محاسبه مي‌شود.

https://www.athleticsnation.com/users/tala2021/

اسناد مورد نياز براي يافتن وام طلا  فوري:

اسناد لازم براي يافتن وام فوري با سپرده طلا به شرح زير است:

 

- اصل كارت ملي متقاضي و نسخه آن -

 

"با طلاهاي خود براي گرفتن وام".

 

مدت زمان دريافت وام طلا:

پس از مراجعه به دفتر طلاي ما، پس از بررسي طلاي خود، حداكثر ظرف مدت نيم ساعت مبلغ وام درخواستي به حساب شما واريز مي‌شود.

 

متقاضي وام طلا در صندوق امانات بانكي:

به طرز قابل توجهي براي همه متقاضيان گران قيمت، تمام طلاي تضمين شده در حضور شما جارو برقي مي‌شود و سپس براي امنيت شما تا آنجا كه ممكن است در صندوق بانك ذخيره مي‌شود.

 

اقساط معوق:

 

در زمان دريافت وام، قرارداد وام با بازپرداخت طلا با متقاضي منعقد مي‌شود. نرخ وام مطابق با پرداخت بدهي متقاضي تنظيم مي‌شود.

 

تفاوت وام طلاي بانك رسالت و ما:

در سال 1998، بانك رسالت در ازاي وام 20 ميليون يورويي براي تأمين وام، طلاي متقاضي را به عنوان وثيقه پذيرفت، اما در سال 1999 قوانين بانك رسالت تغيير كرد و هيچ يك از شعب اين بانك وام‌هاي تضمين شده با طلا را قبول نكردند. اما در دفاتر طلاي ما، تا زماني كه طلاي متقاضي را به عنوان ضمانت وام قبول كنيد، مبلغ وام با توجه به ارزش طلاي شما افزايش مي‌يابد. و مدت بازپرداخت وام طلا يا سكه محدوديتي ندارد.

https://canvas.mooc.upc.edu/eportfolios/2878/Home/____

نوع طلاي واجد شرايط براي وام:

طلاي تضميني مي‌تواند شامل مصنوعات مختلف طلا، جواهرات و انواع سكه‌هاي طلا بانكي و غير بانكي باشد.

 

تحويل طلا متقاضي وام:

در صورت پرداخت هرگونه اقساط به ميزان اين قسمت از ضمانت نامه متقاضي، طلا به وي بازگردانده مي‌شود.

 

 لازم به ذكر است كه هنگام انعقاد قرارداد وام طلا، طلاي اصلي و كارت ملي وام گيرنده مورد نياز است.

اثرات زعفران بر درمان بيماري‌هاي تنفسي

اثرات زعفران بر درمان بيماري‌هاي تنفسي

 

 

از آنجايي كه گياهان دارويي اثرات و عوارض جانبي كمتري نسبت به داروهاي شيميايي دارند، امروزه استفاده از آن‌ها در طول روند درمان انواع بيماري‌ها مورد توجه بيشتري قرار گرفته است. زعفران به عنوان يكي از گياهان دارويي جايگاه ويژه‌اي در كشورهاي مختلف بخصوص ايران پيدا كرده است. كلاله زعفران از گياهي با نام علمي crocus sativus گرفته مي‌شود كه از خانواده زنبقيان به شمار مي‌رود. علاوه بر استفاده از زعفران به عنوان چاشني و طعم‌دهنده انواع غذاها و نوشيدني‌هاي مختلف، اين گياه از ديرباز تاكنون به عنوان دارو در درمان بيماري‌ها و اختلالات متعددي استفاده مي‌شده است. از جمله اين اختلالات مي‌توان به مواردي همچون سرفه، آسم، برونشيت، اختلالات معده، افسردگي، آلزايمر، نفخ، اختلالات قاعدگي و حتي سرطان اشاره نمود.

براي اطمينان در خريدي بدون واسطه و با قيمت مناسب به صفحه خريد زعفران بهرامن مراجعه كنيد. قيمت زعفران بهرامن در مقايسه با كيفيت اين محصول عامل رقابتي در فروش اين ادويه گرانبهاست.

 

 

آسم يك بيماري تنفسي است كه به صورت التهاب در مجاري تنفسي نمايان مي‌شود. اين التهاب در برخي افراد باعث بروز حملات متعدد تنفسي، تنگي نفس، خس خس و گرفتگي سينه و سرفه‌هاي مداوم بخصوص اوايل روز و نيمه‌هاي شب مي‌شود. اين بيماري منجر به افزايش راديكال‌هاي آزاد در بدن شده و نهايتا تنفس را در فرد مبتلا دچار مشكل مي‌نمايد. پژوهش‌هاي اخير نشان داده‌‍اند افزايش مصرف مواد حاوي آنتي اكسيدان در كاهش اثرات ناشي از بيماري آسم بسيار موثر است. كلاله زعفران به عنوان يكي از مواد غذايي شناخته شده داراي عناصر بسيار زيادي است. مطالعات متعددي در رابطه با تشخيص تركيبات متعدد زعفران انجام شده و تاكنون حدود 150 تركيب فعال در زعفران شناسايي شده كه مهمترين آن‌ها كروسين، پيكروكروسين و سافرانال است؛ زعفران سرشار از آنتي‌اكسيدان و ريبوفالوين نيز مي‌باشد. در طب سنتي كشورهاي مختلف از جمله يونان، ايران و ... از زعفران به عنوان يك داروي آرام‌بخش و مسكن استفاده مي‌شده است. از خواص ديگر زعفران مي‌توان به ضد اسپاسم و گرفتگي، ضد افسردگي، ضد تورم و التهاب و تسكين‌دهنده سرفه در آسم و سياه سرفه و به طور كلي درمان بيماري‌هاي ريوي اشاره نمود. در پژوهش ديگري ثابت شده است كه زعفران و سافرانال موجود در آن اثرات ضد سرفه داشته و در درمان گلو درد، سر درد و ... به صورت مسكن عمل مي‌نمايد و منجر به افزايش اكسيژن‌رساني به بافت‌هاي متعدد بدن مي‌شود.

 

به طور كلي مي‌توان نتيجه گرفت زعفران به اين دليل كه حاوي آنتي اكسيدان زيادي مي‌باشد، در كاهش اثرات ناشي از بيماري‌هاي تنفسي گوناگون و كاهش سرفه به شكل موثري عمل مي‌نمايد.

 

منبع : نامه نيوز

اگر اهل سفر هستيد، اين اپليكيشن‌ها را نصب كنيد

اگر اهل سفر هستيد، اين اپليكيشن‌ها را نصب كنيد!

 

تنظيم يك برنامه سفر هم مي‌تواند امري سرگرم‌كننده و هم سخت باشد. چه مكان‌هايي واقعاً مسافران زيادي را جذب خود مي‌كنند و از چه مكان‌هايي مي‌توان چشم‌پوشي كرد؟ چه زماني را بايد در يك موزه هنر صرف كنيد و اين موزه چقدر با مغازه كتابي كه قصد بازديد از آن را داريد، فاصله دارد؟ و چگونه مي‌توانيد تمامي ايده‌ها و رزروهايي كه داريد را به‌صورت سازماندهي‌شده حفظ كنيد؟ در اين مطلب، قصد داريم كه به تمامي اين سوال‌ها پاسخ دهيم، پس همراهمان باشيد.

713b_z3.jpg

بهترين اپليكيشن هاي برنامه‌ريز سفر مي‌توانند شما را در پاسخ به اين سؤالات ياري دهند. ما نيز در اين مقاله به معرفي 5 اپليكيشن پرداخته‌ايم كه مي‌توانند شما را در يافتن بهترين مكان‌ها براي بازديد و تنظيم برنامه روزانه در يك مكان راهنمايي كنند. با دانلود يكي از اين برنامه‌ها ديگر نيازي به كاغذهاي دست‌وپا گير و صفحات ورد در گوشي خود نخواهيد داشت.

 

توجه: تمامي اين برنامه‌ها به‌صورت رايگان‌اند، مگر اينكه مبلغ دانلود آن‌ها در پايين برنامه ذكرشده باشد.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

 

TripAdvisor (مشاور سفر)

تريپ ادوايزر (iOS/Andriod) كه شركت مادر سفر هوشمندانه است، قدمت بيشتري نسبت به‌تمامي اپليكيشن هاي برنامه‌ريزي سفر دارد. اين اپ برخلاف ساير برنامه‌هايي كه تنها به شهرهاي بزرگ اشاره دارند، ليستي بلندبالايي از تمامي جذابيت‌هاي اصلي و نقاط پنهان هر نقطه از جهان مانند رستوران‌ها، هتل‌ها و مكان‌هاي اجاره‌اي براي تعطيلات را در خود جاي‌داده است. مي‌توانيد با ذخيره نمودن مكان‌هاي موردعلاقه‌تان در قسمت جديد " ويژگي سفرها"، برنامه‌ريزي شخصي شده خود را ايجاد نماييد. (سفرها را مي‌توان به‌صورت خصوصي حفظ كرد يا با عموم افراد به اشتراك گذاشت).

 

وقتي نام شهري را در داخل اين برنامه جستجو مي‌كنيد، مي‌توانيد عكس‌ها، ويدئوها، نقد و بررسي‌ها و مقالات متعددي از سفر سايرين را درباره آن مكان خاص نيز مشاهده كنيد كه ايده‌ها و الهامات خوبي را در اختيارتان مي‌گذارد. براي داشتن يك برنامه‌ريزي بهتر در سفر مي‌توانيد سؤالات خود را در بخش "انجمن تريپ ادوايزر" مطرح كنيد، در اين قسمت كارشناسان جغرافيايي مشاوره‌هاي خوبي را در اختيارتان خواهند گذاشت.

 

 

Visit a City (ديدن يك شهر)

ويزيت اِ سيتي (iOS/ Android) به حل دو چالش عمده در برنامه‌ريزي براي سفر كمك مي‌كند: دانستن مدت‌زمان اقامت در هر مكان و كاهش زمان تعطيلات از طريق دسته‌بندي مكان‌هاي جذابي كه در نزديكي يكديگر قرار دارند. وقتي مقصدي را انتخاب مي‌كنيد، اين اپ بر اساس تعداد روزهايي كه شما براي سفر تعيين كرده‌ايد، راهنمايي‌هايي راجع به نقاط ديدني شهر را در اختيارتان مي‌گذارد. مثلاً ما شهر واشنگتن D.C را به مدت سه روز انتخاب كردم، براي ما 4 برنامه‌ريزي ارائه شد: جذابيت‌هاي اصلي شهر، برنامه خانوادگي، برنامه سفر بسته‌بندي‌شده و آسان گرفتن. اپ به‌صورت خودكار تمامي مكان‌هاي جذاب دور و اطراف را در يك گروه جمع‌آوري نموده و مسافت موجود براي هر مكان را در اختيارتان مي‌گذارد (مثلاً "سه دقيقه با پياده‌روي"). همچنين مقدار زماني كه مي‌بايست براي طي اين مسافت صرف شود را نيز نشان مي‌دهد.

 

مي‌توانيد با تغيير دادن روز بازديدتان از يك شهر، اصلاح مدت‌زماني كه بايد در آن مكان سپري كنيد و حذف تمامي مكان‌هاي جذاب به ويرايش برنامه سفر خود بپردازيد.(شما به‌ احتمال فراوان ويرايش‌هايي را انجام خواهيد داد، زيرا خوردن ناهار يا قهوه در اين برنامه‌ريزي گنجانده نشده است). همچنين مي‌توانيد با رزرو يك تور گردشگري در اين برنامه، اطلاعات جامعي درباره مقصد به دست آوريد، اطلاعاتي مانند بهترين زمان در سال براي سفر يا نكاتي راجع به‌صرفه جويي در هزينه‌ها.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

Google Trips( سفرهاي گوگل)

برنامه جامع گوگل تريپس خيلي از مسائل را به‌خوبي پوشش مي‌دهد. شهر موردنظر خود را وارد كرده و بر روي گزينه " كارهايي كه بايد انجام داد" كليك كنيد. ليست بلندبالايي از دسته‌بندي‌هاي مختلف از پايه (نقاط برجسته، مكان‌هاي موردعلاقه كودكان) تا پيشرفته (مقاصد هنري، پارك‌ها و باغ‌ها) برايتان گشوده مي‌شود. اين دسته‌بندي‌ها از شهري به شهر ديگر باهم فرق مي‌كنند، مثلاً واشنگتن D.C شامل ليست "D.C ادبي" است، درحالي‌كه بارسلونا شامل مواردي مانند " نقاط تحول تاريخي مدرن و بارسلوناي گوتيك" است. مي‌توانيد اين موارد را در غالب يك ليست مشاهده كنيد يا مكان آن‌ها را روي نقشه بيابيد، سپس به ذخيره مكان‌هايي كه موردعلاقه‌تان هستند بپردازيد. در اين ليست ساعت باز شدن درب‌ها، آدرس‌ها و مطالب كلي ذكرشده است.

 

براي راهنمايي بيشتر بر روي "برنامه‌هاي روز" كليك كنيد، اين قسمت شامل برنامه‌ريزي پيشنهادي روزانه براي بازديد از نقاط ديدني شهر در نزديكي شماست. مي‌توانيد با اضافه يا حذف نمودن يك مكان به شخصي‌سازي اين قسمت بپردازيد. اين اپ همچنين شامل يك بخش رزرواسيون است كه قادر به چيدمان تاييدات سفر از طريق حساب كاربري جيميل و حاوي بخش‌هاي اطلاعاتي در جهت سهولت هر چه بيشتر برنامه‌ريزي است. جايزه: مي‌توانيد در سفرتان هر چيزي را به‌صورت آفلاين دانلود كنيد.

 

 

Rome2Rio(روم تو ريو)

بخش سرگرم‌كننده برنامه‌ريزي سفر، تصور تمام مكان‌هاي جذابي است كه قصد سفر به آنجا راداريد. اما قسمت غير سرگرم‌كننده سفر، ندانستن نحوه رفتن به اين مكان‌هاست. "اپليكيشن روم تو ريو" اين مسئله را حل نموده است. اين برنامه براي ارائه بهترين مسير از نقطه A به نقطه B تمامي گزينه‌هاي مربوط به هر حالت از حمل‌ونقل را جستجو مي‌كند، با هواپيما، قطار، مترو، اتوبوس، از طريق رودخانه، تاكسي و آبر.

 

 

مي‌توانيد نام دو مقصد يا دو نقطه از شهر را كه باهم فاصله‌ دارند در برنامه وارد كنيد، اپ گزينه‌هاي مختلف شامل مدت‌زمان موردنظر براي سفر به آن شهر و هزينه‌هاي تقريبي را به شما نشان مي‌دهد. توجه داشته باشيد كه اين ليست‌ها تنها به‌منظور اهداف برنامه‌ريزي ارائه‌شده‌اند و شما نمي‌توانيد از طريق آن به رزرو پرواز يا بليط خود بپردازيد.

 

 

Triplt

تريپ ايت به دلايل منطقي، يك برنامه ثابت در ليست " بهترين اپ هاي سفر" است. اين برنامه ليستي مملوء از تاييدات رزرو پراكنده براي هتل و رستوران را به يك برنامه‌ريزي حرفه‌اي واحد تبديل مي‌كند تا بتوان به‌صورت آفلاين آن را مورد استفاده قرار داد، در تقويم تلفن همراه تنظيم كرد و باكسي كه دوستش داريد به اشتراك گذاشت. شما به‌راحتي يك ايميل از هر تائيد را به آدرس plans@triplit.com مي‌فرستيد و اجازه مي‌دهيد كه برنامه مابقي كارها را انجام دهد.

دانلود فيلم Heat 1995

دانلود فيلم Heat 1995

yeez_z7.jpg

فيلم مخمصه به كارگرداني مايكل مان با بازي آل پاچينو، رابرت دنيرو و ول كيلمر يكي از بهترين فيلم هاي اكشن و پليسي بشمار مي رود و به طوري كه سكانس هاي به ياد ماندني آن شايد در خاطر هركدام از دوستداران سينما ثبت شده باشد. فيلم داستان چند بانك زن حرفه اي است كه در آخرين سرقت خود در مخمصه اي با پليس گير مي افتند و در ادامه پليس به دنبال دستگيري آنها است ولي …

اطلاعات تكميلي فيلم Heat 1995 :

كارگردان : Michael Mann

نويسنده ها : Michael Mann

بازيگران : Al Pacino, Robert De Niro, Val Kilmer

كشور : USA

زبان : English | Spanish

تاريخ انتشار : ?? December 1995 (USA)

شناخته شده به اسم : Heat

لوكيشن فيلمبرداري : Venice Boulevard at Georgia Street, Los Angeles, California, USA

كمپاني سازنده : Warner Bros., New Regency Productions, Forward Pass

Box Office فيلم Heat 1995 :

بودجه فيلم : $??,???,??? (estimated)

هفته اول ايالت متحده : $?,???,???, ?? December 1995

Gross USA: $67,436,818

Cumulative Worldwide Gross: $187,436,818

فيلم مخمصه به كارگرداني مايكل مان در سال ???? ساخته شده است. اين فيلم محصول كشور آمريكا و در ژانر اكشن و هيجان انگيز مي‌باشد. در اين فيلم آل پاچينو، رابرت دنيرو، تام سايزمور، دايان ونورا، ايمي برنمن، اشلي جاد، ميكلتي ويليامسون، وس استودي، تد لواين، جان ويت , وال كيلمر به هنرمندي پرداخته‌اند.

اپنود