مشاوره خانواده | روش هاي كار در روانشناسي باليني

مشاوره خانواده | روش هاي كار در روانشناسي باليني

 

در مشاوره خانواده و خانواده درماني ، هر يك از اعضاي خانواده به مانند عضوي از يك سيستم عمل مي كنند. برخي موارد، مشكلاتي پديد مي آيند كه ساير اعضا را نيز دچار اذيت و آزار مي كند.

مراجعه به روان شناس كي ضروري است؟

درمان اختلال هاي رواني به اندازه درمان بيماري جسمي داراي اهميت است. حتي در برخي موارد جدايي اين دو از يكديگر امكان پذير نيست. البته كه هر فشار رواني بيماري نيست و خيلي كم هستند افرادي كه پس از يك بحران و فشار رواني به روانشناس مراجعه مي كنند.

همانند بيماري هاي جسمي ، اختلالات رواني هم افراد از طريق برخي داروها و تجربيات اطرافيان آنها به مدت چند روز نسبت به مدارا با بيماري پرداخته و سپس در صورت عدم بهبود به روانشناس رجوع خواهند كرد.

اولين قدم براي بهبود مشكل رواني، تشخيص زمان مراجعه به روانشناس از سوي فرد است. يعني او هنگام نياز خود به روانشناس مراجعه مي كند.

لذا افرادي به روانشناس مراجعه مي كنند كه نسبت مشكلي كه دارند آگاه هستند و روان درماني نيز براي همين افراد است. آنها مي دانند كه مشكلشان چه چيزي است و يا مدت زيادي است كه با آن مدارا كره اند و يا حتي با روش هاي ابداعي خود نيز توانسته اند با آن مقابله كنند. زماني كه ديگر كنترل و حل اين مشكل از دست آنها خارج مي شود، زمان مراجعه به روانشناس رسيده است.

زماني مراجعه به روانشناس ضرورت دارد كه افراد از حل مشكلات خودشان توسط خودشان عاجز هستند. مشكلات تمركزي، اختلافات خانوادگي، روابط كاري با همكاران در محيط كار و دوستان مواردي هستند كه افراد با وجود اجراي روش هاي خود براي رفع مشكلات پيرامون آنها، موفق به حل نشده و به مشاور خانواده ويا روانشناس آنلاين مراجعه مي كند.

 

روشهاي كار در روانشناسي باليني

روانشناسي باليني يكي از شاخه هاي روانشناسي است كه به شناخت و درمان بيماري هاي رواني اختصاص دارد. به طوري كلي مراجعه به روانشناس براي افرادي است كه در روابط خود با دنياي پيرامون دچار مشكل شده اند و نسبت به حل و فصل آن نيز عاجزند، لذا مراجعه به روانشناس تنها براي كساني نيست كه اختلالات رواني شديدي دارند.

با اين حال بسياري از اوقات افراد در ايجاد تعادل ميان رابطه با اطراف خود سختي هايي را تحمل مي كنند كه براي رفع آنها نياز به كمك ديگران است. اينگونه كمك ها داراي دامنه وسيعي نيز هستند.

كمك به افراد مي تواند در قالب يك گفت و گوي صميمي صورت بگيرد يا به صورت حمايت از او باشد و گاهي هم اين كمك بايد تخصصي انجام شود. در روانشناسي باليني براي حل مشكلات افراد، راه به شكل مختلف وجود دارد كه براي هر مشكل و بيمار يكي و يا هر سه تاي آنها اجرا خواهد شد. در زير اين سه راه را تشريح كرده ايم:

روان درماني فردي

در روان درماني، بيمار و روان درمان تنها افراد حاضر در يك جلسه هستند. در اين جلسات فرد بيمار، با افكار و احساسات خود عميقا آشنا خواهد شد و علت وجودي آنها را نيز درك خواهد كرد. رابطه خود با ديگران را عميق تر بررسي خواهد كرد و به طور كلي شخصيت خود را بهتر خواهد شناخت. پس از اين مراحل مي تواند با كمك روان درمان بدون حالات منفي گذشته مانند، خستگي، ناتواني وخشونت، نسبت به رفع مشكل اقدام كند.

روند درمان در افراد بنا به مشكل آنها كوتاه و بلند است. روند درماني در اين نوع به گونه اي است كه فرد بيمار چيزهاي جديدي را براي حل مشكلات مي آموزد. سرعت و كيفيت اين روند بر عهده فرد بيمار بوده و زوج درمانگر كسي است كه چم و خم اين روند را به او ياد داده و حامي او خواهد بود.

روان درماني گروهي

نوع ديگري از روان درماني كه براي مسائل پيشرفته تري استفاده مي شود.

به جهت تشخيص اينكه اين نوع درمان براي چه كساني كاربرد دارد، هر شخصي تعدادي جلسات روان درماني فردي را طي كرده و بعد به جمع افرادي كه همان مشكل او را دارند، خواهد پيوست. در ادامه اعضا شركت كننده در گروه به مرور به يكديگر نزديك شده حال اينكه هر يك از اعضا حمايت كنترل شده گروه را پشت سر خود دارد. اينگونه تمامي چيزهاي جديدي را كه مي خواهد ياد بگيرد تا رابطه خود را با پيرامون خود بهبود ببخشد در تمرين با ديگران آنها را در خود نهادينه مي كند.

خانواده درماني

در خانواده درماني هر يك از اعضاي خانواده عضوي از اين سيستم هستند. آنها مشكلاتي را دارند كه تحمل آنها برايشان طاقت فرسا شده است. با وجود پيگيري هاي آنها براي حل اين مشكلات، اما اكنون به مرحله اي رسيده كه هر يك اعضا نسبت به حل مشكلات به وجود آمده، ناتوان هستند.

آنها با رفتارهايشان به جاي حل مشكل، آن را پيچيده تر مي كنند. لازم  به ذكر است كه در اين پروسه، كسي به عنوان گناهكار شناخته نخواهد شد و مهم نيست كه به وجود آورنده وضع فعلي چه كسي است. هدف اين است كه هر يك از اعضا نقش و وظايف خود را شناخته و از طريق برنامه ريزي و بروز تغييرات، مشكلات حل و فصل شوند.

در اين نوع درمان، خانواده به عنوان سيستم حضور داشته و ياد مي گيرد كه روش هاي جديد را همراه با نظم اجرا كند تا روابط نادرست فعلي از بين بروند.

آنها ياد مي گيرند به جاي آنكه مشكلات خود را توجيه كنند، براي حل آنها راهي دست و پا بكنند. در اين راه براي تسريع روند درمان بايد از حالات و رفتارها هر يك از اعضاي خانواده به شناخت و آگاهي كافي رسيد. در اين نوع درمان نسبت به مشكلات آموزشي و تربيتي والدين با فرزندان هم نسبت به ساير روش ها بيشتر پرداخته مي شود و راه هاي درماني براي حل مشكلات موجود در اين زمينه به هر يك از اعضاي خانواده ارائه خواهد شد تا با به كارگيري و استفاده آنها در پروسه درمان، از شرايط فعلي خارج شده و شرايط سابق و آرماني يك خانواده بانشاط و باانرژي بين اعضاي آن خانواده پديد بيايد.

جهت ارتباط با مشاورين مركز مشاوره خانواده گپچه با ما در ارتباط باشيد.

 

منبع: https://tinyurl.com/y3bnawoh

 

 

مشاوره حقوقي خانواده

مشاوره حقوقي خانواده

اين موضوع به لحاظ پيوند با خانواده كه تمامي ما از بدو تولد در آن رشد يافته ايم و كثرت خانوارها جزو شاخه هاي اصلي است و دادگاه هاي خانواده هم از جمله دادگاه هايي است كه راهروهاي پر ترافيكي را از حيث تعدد و كثرت مراجعان به خود مي بيند ، تمامي اينها به عنوان پيش درآمدي براي معرفي مشاوره خانواده گفته شد در مشاوره خانواده شما به مدد وكيلي كه از چم و خم قوانين حقوقي به خوبي آگاهي است، از ميان برهايي براي رسيدن به حقوققتان استفاده مي نمايد، شكايت خود را به نحو صحيحي مطرح مي نمائيد و از هر گونه اجحافي كه به سبب جهل به قاون ممكن است برايتان به وجود آيد خلاصي مي يابيد . چه بسا به لطف اين مشاوره ها قبل از طي مرحله اي طولاني از راه ديگري براي مطالبه حقتان اقدام نميائيد. اينكه چطور و چگونه در حقوق خانواده اقدام نمائيد تماما در مشاوره گره گشايي مي شود .


حقوق خانواده در برگيرنده چه مسائلي است ؟

يكي از شاخه هاي اصلي و مهم در حقوق به خانواده مي پرازد، اما سئوال اينجاست حقوق خانواده دقيقا در برگيرنده چه مسائلي است، در حقوق خانواده همانگونه كه از نام آن پيداست به مسائل خانواده پرداخته مي شود كه از لحاظ حقوقي اثري بر آن مترتب است.

هر موضوعي كه از خانواده بر آمده و يك سر آن به خانواده پيوند داشته باشد در اين شاخه از حقوق جاي دارد، بالطبع خانواده به واسطه ازدواج شكل ميگيرد، تكاليفي چون حضانت، نفقه، مهريه و ارت المثل را ايجاد مي نمايد و در نهايت هم با طلاق خاتمه مي يابد، ولي بر تمامي اين موارد از نظر حقوقي آثاري مترتب است بنابراين مي توان اينگونه جمع بندي كرد، حقوق خانواده در بر گيرنده مسائل ازدواج، طلاق، مهريه، نفقه، حضانت و اجرت المثل مي باشد.

معرفي مدير گروه مشاوره حقوقي خانواده

سركار خانم يسنا سبزي زاد

سوابق كارى مهم :

  • مدير شركت كاوه مبدل
  • مدير شركت نگه دار صنعت
  • مشاور حقوقى شركت مپناتوكا
  • مشاور حقوقى شركت مپنا مكو
  • مشاور حقوقى شركت هوربيگر اتريش
  • مشاور حقوقى شركت هوربيگر كيش
  • مشاور حقوقى بيمه ايران
  • مشاور حقوقى شركت هاى نفت، گاز ، پتروشيمى
  • عضو هيئت اختلاف اداره كار
  • عضو هيئت مديره شيمى داروى پارس

داراى مدارك رسمى از

  • ادارات بازرگانى
  • صنايع و معادن ايران
  • گمرك جمهورى اسلامى ايران

 


مشاور حقوقي خانواده كيست؟

مشاوران حقوقي، وكلاي مجرب دادگستري يا كارشناسان حقوقي هستند كه با علم و اطلاع دقيق از قوانين مي‌‌توانند روال دادخواهي شما را تسريع بخشند و شما را با توجه به خواسته‌تان به بهترين شيوه ممكن هدايت نمايند و از اشتباهات احتمالي بر حذر دارند .

اين مشاوران در خدمت شما هستند تا اصطلاحات و مفاهيم ناآشنا را كه يكي از معظلات اساسي مراجعين به مراجع قانوني است، به شيوه اي قابل درك تشريح نمايند يا در صورتي كه قصد تنظيم دادخواست يا دفاع داريد، شيوه تنظيم آن را گام به گام ارائه دهند، حتي در صورت تمايل به مصالحه با طرف دعوي نيز شيوه مصالحه اصولي را به شما يادآور مي‌شوند و در نهايت شما را به سوي احقاق حقتان با كمترين دردسر و بيشترين دستاورد هدايت مي‌نمايند.

 

 

3pj_s7.png

چند نوع طلاق داريم ؟

طلاق بر دو نوع رجعي و بائن تقسيم مي شود، كه در زير به بررسي مفهوم و تفاوت اين دو نوع طلاق خواهيم پرداخت:

?-طلاق رجعي

در طلاق رجعي مرد اين اختيار را دارد كه پس از طلاق زوجه در ايام عده به زن رجوع نمايد، به همين سبب هم عنوان رجعي براي اين طلاق انتخاب شده كه از رجوع به معني بازگشت مي آيد.

عده به مدت معيني اطلاق مي گردد كه براساس شرع در آن ايام زن اجازه ازدواج مجدد ندارد و فلسفه آن به منظور حصول اطمينان از عدم بارداري زوجه از همسر سابق و احترام به رابطه زناشويي است، البته زمان عده براي زنان باردار تا وضع حمل ادامه دار خواهد بود.

?- طلاق بائن

نوع ديگري از طلاق بائن است كه در آن حق طلاق با مرد بوده با اين تفاوت كه در اين نوع از طلاق مرد اجازه رجوع ندارد، البته طلاق بائن منوط به تحقق شروط زير مي باشد:

  • طلاق در زمان دوشيزگي و باكره بودن زن انجام شود.
  • زن در زمان طلاق يائسه باشد.
  • درخواست طلاق از طرف زن به علت كراهت و تنفر از همسر و زندگي مشترك با او كه درقبال طلاق مقدار يا كل مهريه خود را ببخشد كه البته به اين نوع از طلاق خلعي بائن مي گويند .
  • طلاق پس از سه بار وصلت متوالي به اين معني كه زن و شوهر سه بار ازدواج يا رجوع كرده اند و طلاق گرفته اند.
  • عسر و حرج هم اجازه رجوع را از مرد گرفته و به اين معني است كه در زندگي شرايطي ايجاد گردد كه زن در سختي و مشقت قرار گيرد و امكان يا تحمل زندگي مشترك را نداشته باشد.

 

چطور مي توانم در كوتاه ترين زمان ممكن طلاقم را بگيرم ؟

شاخه‌اي از حقوق مدني به خانواده مربوط مي‌شود كه بحث‌هاي مربوط به طلاق هم جزء اين دسته است، اگر كارتان به دادگاه خانواده افتاده باشد مطمئنن مي‌دانيد كه در حال حاضر جمعيت عمده راهروهاي اين دادگاه ها را متقاضيان طلاق پر كرده‌اند، مهريه، نفقه، اجرت‌المثل هم كه عموما از بحث‌هاي پيراموني و حاشيه‌اي طلاق هستند، در دادگاه‌هاي خانواده رسيدگي مي‌شوند، روال پيگيري‌هاي مربوط به طلاق بدون كمك و مشاوره وكيل مي‌تواند،  بسيار طولاني و زمانبر باشد به گونه اي كه بسياري را از طلاق منصرف كرده و به ناچار با طلاق عاطفي به زندگي در شرايط دشوار ادامه مي دهند و برخي هم در بلاتكليفي امورات خود را مي‌گذرانند و هر روز پله هاي دادگاه خانواده را بالا و پايين مي‌كنند.

دريافت مشاوره بصورت ??ساعته

مشاوره با آشنايان ممنوع

مشاور بايد بي طرف باشد تا در حين ارائه نظرات مشورتي خود درگير احساسات متعصبانه نگردد يا به قدري بر روي احساسات خود كنترل داشته باشد كه بي طرفانه ترين راه حل ها را صرف نظر از احساساتش ارائه دهد، به علت همين جانب گيري مشاوره با خانواده و دوستان گاها به دامن زدن مشكلات مي انجامد.

 

هزينه مشاوره حقوقي خانواده

در هر تماسي كه با مشاوران خانواده داريد بابت هر دقيقه تماس ???? تومان هزينه پرداخت مي نمائيد، در يك حساب سر انگشتي مي توان مقرون به صرفه بودن اين مشاوره ها را در مقايسه با مشاوره هاي حضوري دريافت، با اين تفاوت كه در مشاوره هاي غير حضوري خبري از دردسرهاي معمول مشاوره حضوري همچون پيداكردن وكيل حاذق، تعيين وقت و حضور نزد وكيل نيست، با در نظر گرفتن تمامي جوانب تماس با مشاوران تلفني معامله اي دو سر سود به شمار مي رود كه علاوه بر صرفه جويي در هزينه بيشترين اطلاعات را در كمترين زمان ممكن در اختيارتان قرار مي دهد.

 

مشاوره خانواده حقوقي و آشنايي با انواع مهريه

مهريه داراي انواع گوناگوني است ولي آنچه اغلب با آن آشنايي دارند مهر المسمي، يعني مهريه است كه در زمان عقد مشخص مي گردد، نگاهي به انواع مهريه و شرايط تعلق آن مي اندازيم:

مهرالمسمى: مهريه اى است كه در زمان عقد مشخص مي گردد.

مهرالمثل: مهريه اي است كه پس از وقوع نزديكي به زن تعلق مي گيرد و مبناي تعيين آن مواردي چون شرافت خانوادگي، ساير ويژگي ها، صفات و وضعيت او نسبت به اقاران و اقاراب او و همچنين عرف محل است، البته وقوع طلاق قبل از تعيين مهر و بعد از نزديكى زن را مستحق دريافت مهرالمثل مى نمايد.

مهرالمتعه: چنانچه ميزان مهريه در عقد مشخص نگرديده باشد و مرد پيش از تعيين مهريه و نزديكي زن را طلاق دهد، زن حق دريافت مهرالمتعه را داراست، البته اين نوع مهريه برخلاف مهرالمثل متناسب با وضعيت مالي مرد تعيين مي گردد .

مهرالسنه: مقدار اين مهريه برابر با ?/2?2 مثقال پول نقره مسكوك است.

مفوضه البضع: در شرايطي اين مهريه به زن تعلق مي گيرد كه در نكاح دائم مهريه اي تعيين نگرديده يا شرط عدم مهريه تعيين گرديده باشد.

مفوضه المهر: اين نوع مهريه براي زماني است كه در نكاح دائم تعيين مهريه به اختيار شوهر يا شخص ثالث گذارده شده باشد.

 

در مورد مشاوره حقوقي خانواده، آيا مي دانستيد؟؟؟

اگر شوهر منزلي را مطابق شئونات زن تهيه نمايد ولي سكونت در آن با احتمال ضرر و زيان شرافتي يا آزار و اذيت جسمي براي زن همراه باشد، خروج زوجه از آنجا، عدم اطاعت و نشوز نبوده و تا زمان رفع مشكل به زن نفقه تعلق مي گيرد.

در فاصله ميان عقد و انجام ازدواج، نفقه‌‌اي به زن تعلق نمي‌‌گيرد مگر اينكه زن براي شروع زندگي اعلام آمادگي كند، ولي مرد از بردن همسرش خودداري نمايد، در اين صورت زن مستحق دريافت نفقه مي‌‌باشد.

در صورت عدم پرداخت نفقه از جانب شوهر، زن حق شكايت كيفري و حقوقي را با هم داراست.

نفقه مربوط به زمان حال از طريق شكايت كيفري قابل پيگيري و نفقه زمان گذشته از طريق دادخواست حقوقي قابل مطالبه است.

زني كه بعد از عقد، شروع به زندگي زناشويي نمايد، ولي رفتن به منزل شوهرش را منوط به پرداخت مهريه نمايد، مستحق دريافت نفقه است.

اگر شوهر استطاعت مالي داشته و با وجود تمكين زوجه اش نفقه وي را ندهد يا از پرداخت نفقه ساير اشخاص واجب النفقه خودداري نمايد، مشمول مجازات حبس از ? ماه و ? روز تا ? ماه مي شود.

در زمان عده طلاق رجعي كه ? ماه و ?? روز پس از ثبت طلاق مي‌‌باشد مرد مكلف به پرداخت نفقه همسرش مي‌‌باشد.

در صورت طلاق به علت عدم تمكين زن، در زمان عده نفقه اي به زوجه تعلق نمي گيرد مگر آنكه در تمكين شوهر قرار گيرد.

حضانت والدين بر فرزندان خود در خصوص فرزند دختر تا ? سال قمري و فرزند پسرتا ?? سال قمري است.

در حضانت فرزندان، دختر پس از اتمام سن ? سالگي و پسر پس از اتمام سن ?? سالگي مختار است، محل زندگي خود را نزد پدر يا مادر انتخاب نمايد.

پدر يا مادري كه حضانت فرزند به آنها داده شده، حق ندارند طفل را از محل زندگي خود به محلي ديگر يا خارج از كشور ببرند مگر با كسب اجازه از دادگاه.

مادر نمي تواند در قبال حضانت فرزندان مطالبه اجرت نمايد ولي نفقه فرزندان بر عهده پدر و پس از آن جد پدري است.

پس از اتمام مدت حضانت چنانچه كسي كه حق حضانت با او بوده از دادن طفل به شخصي كه قانونا حق مطالبه طفل را دارد خوداري نمايد، به حبس از? تا ? ماه يا جزاي نقدي از يك ميليون و پانصد هزار تا سه ميليون ريال محكوم خواهد شد.

ماموريت آرموو در مشاوره حقوقي خانواده

لحظات تلخ و شيرين جزئي از ماهيت زندگي بوده و مواجه شدن با برخي از اتفاقات نااميد كننده اجتناب ناپذير است، پس از ازدواج و تشكيل خانواده براساس چارچوبي كه قانون براي اين روابط تعيين نموده است، زن و شوهر مكلف به رعايت تكاليفي نسبت به يكديگر مي گردند كه اغلب افراد نسبت به اين تكاليف و آثار قانوني مترتب بر آن آشنايي ندارند و در صورت بروز مشكل در روابطشان چشمشان به روي برخي از حقايق آشنا مي گردد، شمار مشكلات برآمده از روابط به قدري وسيع است كه مشاوره خانواده را به عنوان اولين اولويت در مشاوره هاي حقوقي آرموو برگزيديم .

پس اگر نمي دانيد واكنش صحيح به شرايط پيش آمده برايتان چيست، چگونه مشكلتان را رفع نمائيد و نسبت به شرايط حقوقي و آثار احتمالي آن آگاهي كافي نداريد از راه هاي ارتباطي زير با مشاوران آرموو تماس حاصل نموده و به جاي صرف هزينه و وقت بسيار در دادگاه ها با اندكي افزايش آگاهي از حق و حقوق خودتان به سادگي دفاع نمائيد:

تماس با مشاوران حقوقي خانواده آرموو

دانلود اپليكيشن آرموو

 

منبع: https://www.armoo.co/legal-family-advice/

 

آشنايي با بازي بلك جك

آشنايي با بازي بلك جك

به همان اندازه معروف به بيست و يك. قوانين ساده ، بازي هيجان انگيز است و فرصتي براي استراتژي بالا وجود دارد. در واقع ، براي يك بازيكن خبره كه از لحاظ رياضي يك بازي عالي را انجام مي دهد و قادر به شمردن كارت است ، شانس براي پيروزي آن بازيكن به نفع او است.

اما حتي براي يك شركت كننده گاه به گاه كه يك بازي منطقي خوب انجام مي دهد ، احتمال كازينو كمتر است ، و Blackjack را به يكي از جذاب ترين بازي هاي كازينو براي بازيكن تبديل كرده است.

در حالي كه محبوبيت بلك جك از جنگ جهاني اول ناشي مي شود ، ريشه آن به دهه 1760 در فرانسه برمي گردد ، جايي كه Vingt-et-Un (فرانسوي 21) ناميده مي شود. امروز ، بلك جك يك بازي با ورق است كه مي تواند در هر كازينوي قمار آمريكا پيدا شود. به عنوان يك بازي خانگي محبوب ، اين بازي با قوانين كمي متفاوت انجام مي شود.

در نسخه كازينو ، خانه فروشنده است ("يك بانك دائمي"). در بازي كازينو ، فروشنده ايستاده است و بازيكنان نشسته اند. فروشنده وظيفه اجراي تمام جنبه هاي بازي را دارد ، از بهم زدن و معامله كارت ها تا رسيدگي به تمام شرط ها. در بازي خانگي ، همه بازيكنان اين فرصت را دارند كه نمايندگي فروش (يك "بانك در حال تغيير") باشند.

بسته
از بسته 52 كارته استاندارد استفاده مي شود ، اما در بيشتر كازينوها چندين كارت با هم تركيب مي شوند. بازي شش عرشه (312 كارت) محبوب ترين بازي است.

علاوه بر اين ، فروشنده از يك كارت پلاستيكي خالي استفاده مي كند ، كه هرگز مورد استفاده قرار نمي گيرد ، اما به سمت پايين بسته قرار داده مي شود تا مشخص شود چه زماني زمان تغيير كارتها فرا مي رسد.

هنگامي كه از چهار يا چند عرشه استفاده مي شود ، از طريق كفش (جعبه اي كه به فروشنده امكان مي دهد كارت ها را يك به يك ، رو به پايين و بدون اينكه يك يا چند بسته را در دست داشته باشد) برداريد ، خريداري مي شود.

هدف بازي
هر يك از شركت كنندگان بدون گرفتن بيش از 21 ، با بدست آوردن شماري در حد امكان نزديك به 21 ، سعي در شكست دادن فروشنده دارد.

ارزش كارت / امتياز
اين كه هر ace 1 يا 11 باشد ، به هر بازيكن اختصاص دارد. كارت هاي صورت 10 عدد هستند و هر كارت ديگر ارزش پيپ آن است.

شرط بندي
قبل از شروع معامله ، هر بازيكن شرط مي بندد ، در تراشه ها ، مقابل آنها در منطقه تعيين شده قرار مي گيرد. حداقل و حداكثر محدوديت ها در شرط بندي تعيين مي شود و محدوديت هاي كلي از 2 تا 500 دلار است.

SHUFFLE و برش
فروشنده قسمت هايي از بسته را كاملاً مرتب مي كند تا زماني كه همه كارت ها مخلوط و تركيب شوند. فروشنده يكي از بازيكنان را براي برش تعيين مي كند و كارت درج پلاستيكي قرار داده مي شود تا از 60 تا 75 كارت آخر استفاده نشود. (عدم برخورد با ته كارتها ، عملكرد موثر شمارنده هاي كارت حرفه اي را دشوارتر مي كند.)

معامله
هنگامي كه همه بازيكنان شرط بندي خود را انجام مي دهند ، فروشنده در جهت چرخش عقربه هاي ساعت به هر بازيكن يك ورق مي دهد و سپس يك كارت به سمت خودشان مي رود.

سپس دور ديگري از كارتها به صورت مستقيم به هر بازيكن داده مي شود ، اما فروشنده كارت دوم را رو به پايين مي گيرد. بنابراين ، هر بازيكن به جز فروشنده ، دو كارت رو به بالا دريافت مي كند و فروشنده يك كارت رو به بالا و يك كارت رو به پايين دريافت مي كند.

(در بعضي از بازي ها كه فقط با يك عرشه انجام مي شود ، كارت بازيكنان رو به رو مي شود و آنها را نگه مي دارند. امروز ، اما تقريباً تمام بازي هاي Blackjack كارت بازيكنان را نشان مي دهد كه به صورت رو به رو است به شرطي كه هيچ بازيكني لمس نكند. هر كارت.)

منبع : tebsonaticlinic

 

روغن هاي گياهي گرم

روغن هاي گياهي گرم

jo8w_e1.jpg

امروزه طب سنتي طرفداران زيادي پيدا كرده و جايگاه ويژه اي در ميان مردم دارد. يكي از موادي كه محققان طب سنتي معتقد هستند تاثيرات فوق العاده اي بر سلامت افراد داشته و مي تواند از ابتلا به بيماري هاي مختلف جلوگيري كند، روغن هاي گياهي هستند. از جمله كاربردهاي اين روغن ها اين است كه در صورت ماساژ پوست با آن ها پس از حمام (كه منافذ پوست باز هستند)، به شفاف شدن پوست و از بين رفتن آلودگي هاي احتمالي و لك ها كمك خواهند كرد. همچنين در فصول سرد سال كه مزاج سرد و خشكي دارند، مي توان با استفاده از اين روغن ها مانع از ابتلا به بسياري از بيماري هاي داراي منشا سردي و خشكي مانند زكام شد. در اين مطلب به معرفي و بررسي خواص بي نظير چند مورد از روغن هاي گياهي گرم مي پردازيم.

روغن براهمي

روغن براهمي كه از گياهي با همين نام گرفته مي شود، يكي از روغن هاي مفيد و پر كاربرد در طب آيورودا است كه بيشتر به عنوان تقويت كننده مغز به كار مي رود و به ايجاد تعادل در بين سيستم هاي مختلف بدن كمك مي كند. از گذشته تاكنون از اين روغن جهت درمان بسياري از بيماري ها استفاده شده است. گايه براهمي گياهي كوچك و آبدار است كه شاخه هاي زيادي دارد و به طور طبيعي در باتلاق ها، آب هاي كم عمق و خاك مرطوب رشد مي كند. گل هاي كوچك اين گياه كه به رنگ هاي بنفش روشن يا سفيد بوده و مانند ساير بخش هاي گياه خاصيت دارويي دارند، طعم تلخ و شيريني داشته و از آن ها به عنوان يك انرژي خنك كننده استفاده مي شود.  از جمله خواص اين روغن مي توان به تاثير فوق العاده آن بر تغذيه و رشد مجدد موها اشاره كرد. استفاده از اين روغن مانع از خشكي و بد حالت شدن مو، شكننده شدن مو و پوسته‌پوسته شدن پوست كف سر شده و از سفيد شدن مو در سنين پايين، ريزش شديد مو، مو خره و بسياري از مشكلات ديگر جلوگيري مي كند. همچنين اين روغن به آرامش ذهن و بدن كمك كرده و سطح هورمون كورتيزول (هورمون استرس و اضطراب) را كاهش مي دهد و به اين ترتيب شما مي توانيد خواب آرامي داشته باشيد. استفاده از اين روغن مي تواند منجر به كاهش علائم ابتلا به آلزايمر شده و به سلول هاي مغز در بازسازي بافت هاي مغز كمك كند. تاثيرگذاري بر قسمت هيپوكامپ مغز  و تقويت حافظه و افزايش تمركز از ديگر فوايد اين روغن مي باشد. روغن براهمي منبع خوبي از آنتي اكسيدان بوده و با از بين بردن راديكال هاي آزاد، خطر ابتلا به سرطان را كاهش داده و مانع از پيشرفت اين بيماري مي شود. اين روغن به تقويت سيستم ايمني بدن نيز كمك كرده و از بدن شما در برابر بيماري هاي مختلف محافظت مي كند. بسياري از افراد مبتلا به آرتروز، نقرس و بيماري هاي التهابي براي درمان خود به سراغ اين روغن پر خاصيت مي روند. تسكين و بهبود زخم معده و درمان سندرم روده تحريك پذير نيز از ديگر خاصيت هاي پزشكي و درماني اين روغن به شمار مي آيد. اين روغن سطح قند خون بيماران مبتلا به ديابت را كنترل و تنطيم كرده و به اين ترتيب مي تواند براي اين افراد نيز مفيد واقع شود. با وجود همه اين ويژگي ها و مزايا مي توان نتيجه گرفت كه خريد روغن براهمي و استفاده از آن براي سلامت شما بسيار مفيد و سودمند خواهد بود.

روغن خراطين

روغن خراطين كاملا طبيعي بوده و از نوعي كرم كه منشا اصلي آن هندوستان و پاكستان است تهيه مي شود؛ اين كرم در بدن خود ماده اي با خاصيت دارويي دارد كه مي تواند بافت هايي از بدن و پوستي را كه آسيب ديده اند، بازسازي و ترميم كند. روغن خراطين داراي مواد مغذي چون ويتامين E، كلاژن امگا 3، امگا 6، امگا 9، آلانتوئين و پروتئين است كه همه اين مواد نقش اساسي و مهمي در ساخت كرم هاي ترميم كننده و جوان كننده پوست دارند. از جمله كاربردهاي اين روغن مي توان به از بين بردن چين و چروك ها، از بين بردن جاي جوش ها و زخم ها و اسكارها، حجم دادن به لب و گونه، افزايش گردش خون، چاق كردن صورت،  از بين بردن گودي زير چشم، از بين بردن خط خنده و چروك هاي اطراف چشم، از بين بردن لك هاي صورت، حجم دادن به عضلات (به ويژه براي ورزشكاران)، تقويت و رشد مو و ... اشاره كرد. شركت بازرگاني پيشگامان شيمي يكي از شركت هاي وارد كننده محصولات و مواد اوليه شيميايي است و شما مي توانيد جهت خريد روغن خراطين به سايت اين شركت مراجعه فرماييد.

روغن آرگان

از ديگر روغن هاي شناخته شده و محبوب روغن آرگان است. اين روغن كاربرد گسترده اي در صنعت توليد محصولات آرايشي و بهداشتي دارد. روغن آرگان از ميوه درخت آرگان كه بسيار شبيه فندق است، به دست مي آيد. محل اصلي كشت اين درخت جنوب غربي مراكش و دره سوس بوده و يك سال پس از گل دادن اين درخت ميوه آن رسيده و مي توان از آن براي تهيه روغن استفاده كرد. اين روغن خواص بسياري دارد و به همين  دليل هم به طلاي مايع معروف شده است. به عنوان مثال اين محصول تاثير فوق العاده بر موهاي آسيب داده داشته و با حفظ رطوبت، خشكي موها را درمان مي كند. همچنين مي تواند در درمان شوره سر و ريزش مو موثر و مفيد واقع شود. از ديگر كاربردهاي اين روغن بهبود كيفيت پوست مي باشد. اين روغن براي پوست هايي كه داراي جاي جوش هستند، معجزه مي كند. علاوه بر آن استفاده از روغن آرگان در درمان چين و چروك ها، خشكي پوست، بهبود خارش و حساسيت هاي پوستي، مرطوب كننده قوي پوست بدن، افتر شيو عالي و ... بسيار موثر است. از اين روغن در لوازم و محصولات آرايشي و بهداشتي مانند انواع لوسيون ها، صابون ها، پاك كننده هاي پوست، ترميم كننده و حالت دهنده هاي موها، اسپري هاي دو فاز، كرم ها و شامپوهاي تقويت كننده نيز استفاده مي شود. در صورت تركيب اين روغن با روغن هاي ديگري چون روغن جوجوبا، روغن براهمي و كره شي باتر مي توانيد تاثيرگذاري و ارزش اين روغن را افزايش دهيد. همين طيف گسترده كاربرد سبب شده افراد  .زيادي تمايل به خريد روغن آرگان نشان دهند.

 

 

مدير تز مشاوره پايان نامه

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي است كه خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز كرده است. اين شركت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شركت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در كليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شركت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي كادر پژوهشي اين شركت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده كارشناسي ارشد و دكتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شركت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيك- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تكنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت كارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شركت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و كاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شركت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است كه در در سال 88 درست زماني كه دانشجويان با مشكل سپردن پايان نامه و پروژه با مشكلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اكنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اكثر رشته ها فعاليت كنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو كه پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشكلات و هزينه هايي را درست ميكنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم كه علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميكنند.

 اين كيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداكثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يك جمله بيان كنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در كنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است كه قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد كه تمام اين ويژگي ها را در طول كار حفظ و صيانت كند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در كنار آن امكاناتي فراهم كرديم كه بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امكاني را فراهم كرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي كه بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يك پايان نامه با كيفيت با قيمت مناسب دريافت كنند.

در طول مدت تكميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب كنيد. يك مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي كسبو كار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم كرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهكار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم كرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيكت و پيغام در پنل كابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مكالمه تصويري از طريق اپليكيشن ها و اسكايپ و غيره.تري است. اكثر كساني كه به ما مراجعه ميكنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميكنند تا كار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم كه تا زمان فارق التحصيلي در كنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده كيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد كرد. به اميد كسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه كنيد و با كارشناسان مدير تز صحبت كنيد.

 

 

چرا بايد هداياي تبليغاتي را در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

چرا بايد هداياي تبليغاتي در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

 

هر كسب و كاري براي جذب مشتريان بالقوه، نياز به اقلام تبليغاتي يا همان هداياي تبليغاتي دارد. اين يك قاعده كلي است كه هر فردي كه وارد دنياي كسب و كار مي شود، بايد بدان آگاه باشد تا بتواند به جايگاه و موقعيت منحصر بفردي در بازار دست يابد. استفاده از هداياي تبليغاتي ، يك شيوه بازاريابي است كه هزينه بسيار پاييني براي صاحبان كسب و كار دارد و مي توان به وسيله آن مشتريان جديدي را جذب كرد. شما مي توانيد اقلام كم هزينه و موثري را كه توجه مردم را به خودشان جلب مي كنند، پيدا كنيد و به وسيله آن ها كم كم و به مرور زمان، افراد جديدي را به سمت كسب و كار خود بكشانيد.

 

اهميت هداياي تبليغاتي براي كسب و كارهاي مختلف مي پردازيم.

هداياي تبليغاتي درواقع باعث مي شوند تا مردم و مراجعه كنندگان، برند شما را بهتر ببينند و شما را به واسطه اين اقلام به خوبي به ياد بياورند. فرض كنيد كه يكي از اين هداياي تبليغاتي، يك فلش سفارشي باشد كه نام و لوگوي برند شما و نيز اطلاعات تماس بر روي آن درج شده است. هنگامي كه اين فلش را به مشتريان داده و آن ها از فلش استفاده مي كنند، دائما كسب و كار شما در ذهنشان تداعي شده و نام برند شما را به ياد خواهند داشت. هميشه سعي كنيد كه بخشي از بازار را كه مد نظر كسب و كارتان است و نيز هدف نهايي خود را به ياد داشته باشيد و كارهايتان را در جهت برآورده سازي آن اهداف انجام دهيد. فرض كنيم كه شما يك كسب و كار مرتبط با تكنولوژي داريد. در اين صورت، اقلامي مانند موس پد و  فلش سفارشي، يا حتي در مواردي ساعت روميزي گزينه اي بسيار عالي براي كسب و كارتان خواهد بود.

شما بايد هديه تبليغاتي مفيد و زيركانه اي به مشتريان بالقوه ارائه دهيد كه هميشه از آن استفاده كنند، اما اين فكر نيز در ذهنشان تداعي نشود كه شما قصد داريد كه محصولات و كسب و كارتان را به زور به آن ها تحميل كنيد. صاحبان كسب و كارهاي مختلف بايد به سختي تلاش كنند تا بتوانند نام و آوازه اي براي خود دست و پا كنند؛ درست مانند تماشاي تبليغات تلويزيوني يا ديدن يك تبليغات در اتوبان در حين رانندگي.

شما چه كسب و كار كوچكي داشته باشيد و چه صاحب كسب و كار بزرگي باشيد، وقتي هديه تبليغاتي مرتبط با برند خود كه اطلاعات تماستان نيز بر روي آن ها درج شده، به مردم ارائه دهيد، مي توانيد مشتريان زيادي را به سمت خود جذب كنيد. اين اقلام را در رويدادهاي ويژه يا نمايشگاه ها و كنفرانس هايي كه در آن حضور داريد، به عنوان هديه به مردم بدهيد. براي اينكه بتوانيد اقلام را در اختيار مردم قرار بدهيد، فرصت ها بي شمارند و مناسبت هاي مختلفي نيز در اين زمينه وجود دارد.

 

چرا بايد هداياي تبليغاتي را در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

 

اين اقلام مانند كارت ويزيت هاي تجاري مفيد است و كاركرد مناسبي دارد. دوران كارت ويزيت هاي تجاري به سر نيامده، اما مسئله اصلي كه اين روزها با آن سر و كار داريم، اين است كه تعداد كارت ويزيت ها در دنياي پيرامون ما، واقعا زياد است. آيا اتفاق افتاده كه اخيرا به كيف خود نگاهي بيندازيد و كارت ويزيتي در آن مشاهده نكنيد؟ آيا واقعا از همه آن ها استفاده مي كنيد؟ اين دقيقا همان دليلي است كه ما براي استفاده از هداياي تبليغاتي مانند فلش هاي سفارشي ارائه مي دهيم و با اطمينان اعلام مي كنيم كه اين اقلام، جايگزين هاي بسيار خوبي براي كارت ويزيت ها هستند. شما با درج نام و لوگوي كمپاني (و حتي اطلاعات تماس) بر روي اين اقلام، به جاي اينكه به خود زحمت تهيه كارت ويزيت بدهيد و تنها يك كارت ويزيت ديگر به كيف پول مردم اضافه كنيد، مي توانيد با روشي جديد و ويژه به مشتريان بالقوه جديدي دست يابيد..

 

5- لوح تقدير

 

- هداياي تبليغاتي پارچه اي و پوشاك :

هداياي تبليغاتي پارچه اي نمادي از خدمات كسب و كار شما مي‌باشند. با طراحي هداياي اختصاصي و باكيفيت، تصويري حرفه اي از برند شما در ذهن مخاطبان و مشتريان نقش مي‌بندد. 

1- تي شرت تبليغاتي :

امروزه كسب و كارهايي كه مي‌خواهند شناخته بشوند ويا داراي نمايندگي هاي متعدد مي باشند و يا  داراي ساختار يكسان هويت سازماني باشند اقدام به توليد تي شرت تبليغاتي مي نمايند اين نوع تبليغات اثر بيشتري بر روي مخاطب مي‌گذارد. و هميشه برند شما را به ياد مي ماند. محل درج لوگو بر روي اين هديه‌ به نحوي است كه در ديد قرار داشته باشد. 

2- كلاه تبليغاتي :

بسياري از ما در طول زندگي خود به شكل‌هاي مختلف از كلاه استفاده كرده‌ايم، بدون اينكه توجهي به نوشته‌ها و طرح‌هاي چاپ شده بر روي آنها داشته باشيم؛ اين‌ها همان كلاه تبليغاتي هستند كه به يك ابزار مهم در بازاريابي تبديل شده‌اند. كلاه تبليغاتي يه كلاه معمولي ساخته شده از مواد مختلف است كه امكان چاپ كردن نوشته‌هاي تبليغاتي و يك برند خاص بر روي قسمت‌هاي مختلف آنها فراهم شده است. چاپ تبليغات در قسمت پيشاني و بر سمت نقاب كلاه رواج بيشتري دارد و معمولاًشركت‌هاي بازاريابي و تبليغاتي از اين قسمت بيشتر استفاده مي‌كنند. 

3- لباس كار:

لباس هاي كار يك وسيله ي تبليغاتي و بازاريابي پر بازده براي شركت ها و سازمان هاي تازه تاسيس محسوب مي شود . بسته به نوع كسب و كار ، لباس ها در معرض ديد عموم قرار مي گيرند و ذهن بينندگان را به كنكاش وادار مي كند. لباس كار تبليغاتي مي توانند شروع كننده ي مسير بازاريابي شركت شما باشند و در كنار ساير ابزارهاي تبليغاتي شما استفاده شوند.

 

 

 

موفقيت در كنكور با روش حرف آخر

موفقيت در كنكور با روش حرف آخر

ps1i_a4.jpg

موفقيت در كنكور كار هركسي نيست چون اصلاً كار راحتي نيست.

خيلي‌ها فكر مي‌كنند كه چون معدل بالايي دارند و چون رتبه مدرسه اند مي توانند راحت و بدون دردسر رتبه كنكور نيز باشند در صورتي كه هيچ يك از آنها تفاوت هاي ميان اين دو را با هم درك نمي كنند ابتدا بيايم كمي موضوع كنكور و مدرسه را بررسي كنيم رتبه شدن در امتحانات پايان ترم و تشريحي كار بسيار راحت تري است چون هم زمان آن به اندازه است هم سوال ها تعداد كمتري دارند ثانيا هر درسي يك كتاب خاص دارد و هر درس يك روز خاص خود را دارد شما دو ساعت زمان داريد تا نهايتاً ?? سوال را حل كنيد يعني كار خيلي سختي هم در پيش نداريد اما بياييد به كنكور از اين ديد نگاه كنيم چند ده كتاب حدود ??? صفحه اي و در قالب چند سوال و فقط حدود ? ساعت تا ? ساعت زمان.

موفقيت در كنكور‌ نيازمند منابع آموزشي درست، خوب و كارآمد

اگر از اين ديد به كنكور نگاه كنيد سختي آن را تا حدودي بدون اينكه در وضعيت كنكور قرار گيريد درك خواهيد كرد. حال سوال مي شود كه چگونه است كه هر سال چندين هزار نفر اين توانايي و قابليت اين را دارند كه از اين سوال ها با اين حجم و تعداد سوال هاي زيادي را جواب بدهند و درصد خوب و بالايي به دست بياورند كار سختي به نظر مي‌رسد اما در صورتي سخت خواهد بود كه مسيري نداشته باشيد منابع شما فقط كتاب‌ها باشند چون كتاب‌هاي درسي روش تشريحي حل سوال را به صورت كامل و خوب معرفي كردند اما آيا با اين روش‌ها مي‌توان در زمان كم سوال ها را جواب داد؟ خير.

اينكه خيلي از دانش آموزان تا اسم كنكور مي آيد استرس مي گيرند و نگران كنكور خود مي شوند و به اصطلاح از كنكور براي خودشان غول ساخته‌اند طبيعي است  اما چه بخواهند و نخواهند اين غول مسير بزرگ خوشبختي آنها را بسته است و براي رسيدن به موفقيت و آينده خودشان بايد از آن بگذرند همان طور كه براي مبارزه با شمشير و سپر يا تفنگ نياز داريد براي شكست دادن اين غول بزرگ نيز به منابع آموزشي نياز داريد شما هيچ وقت نمي توانيد به كمك يك تير و كمان يك تانك را از پاي در بياوريد پس براي اينكه در كنكور موفق شويد بايد منابع آموزشي درست و خوب و كارآمدي داشته باشيد

موفقيت در كنكور با موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر در اين راستا بهترين گزينه براي رسيدن به موفقيت است و بهترين كمك به شما خواهد بود منابع آموزشي كامل موسسه حرف آخر شما را از همه چيز بي نياز مي كند آموزش كامل آموزش تست زني و آزمون هاي جامع همه و همه داخل طرح‌هاي موسسه قرار دارند اما حال فرض كنيد شما وسيله مبارزه با اين غول بزرگ را پيدا كرديد وارد طرح‌هاي موسسه حرف آخر شديد اگر كسي نباشد كه در اين مسير به شما كمك و راهنمايي دهد چگونه مي‌خواهيد پيروز از ميدان خارج شويد براي مثال شما استعداد موسيقي داريد و سازي كه دوست داريد را تهيه ميكنيد حال اگر راهنما و استادي نباشد كه به شما آموزش دهد چطور ميخواهيد يك موزيسين خوب باشيد.

نگران نباشيد مشاورين خوب موسسه حرف آخر تا پايان مسير از شما حمايت و شما را راهنمايي مي كنند و در مسير تاريك شما به سمت كنكور نور مي‌اندازند و مسير شما را تا هدف برايتان مشخص مي‌كنند

چرا ميان اين همه موسسه به موسسه حرف آخر اعتماد كنيم

تفاوت موسسات با هم در شيوه آموزش و شيوه مشاوره است منابع آموزشي موسسه حرف آخر از دو ويژگي اصلي برخوردار است كه در موسسات ديگر و يا تدريس ديگر اساتيد اين ويژگي‌ها را نمي يابيد در منابع آموزشي موسسه حرف آخر از الگوها استفاده مي‌شود كه اين الگوها به ما در حل سوالات كمك بسياري مي‌كند. تفاوت الگوهاي ارائه شده در آموزش هاي موسسه حرف آخر يا جاهاي ديگر در اين است كه با هر الگوي موسسات مختلف تنها و تنها يك مدل سوال حل خواهد شد زيرا الگوهاي خود را از دل فرمول هاي اصلي خارج كردند .

در موسسه حرف آخر الگوها از آن از درهم آميختن فرمول هاي مختلف مباحث به دست مي‌آيد كه راه حل تمام مدل‌هاي تست از هر مبحث است. مسئله بعدي وجود و به كارگيري انيميشن در تدريس ها است برخي از اشكال در كتاب ها وجود دارند كه به صورت دو بعدي قابل درك نيستند اين مدل روش و سوال ها همواره جزو مواردي است كه دانش‌آموزان تست هايشان را كنار مي‌گذارند چون درك كردن خود سوال نيز زمان گير است اما موسسه حرف آخر راه حل كردن اين تست ها را با ارائه انيميشن و سه بعدي سازي اشكال برطرف كرده است

انقلاب عظيم در نحوه حل سوالات با بسته آموزش كنكور حرف آخر

بگذاريد با مثالي توضيح بدم: شما هنوز با گذشت زمان تصاوير دوستان و يا مدرسه خود را به خاطر داريد اين از ويژگي هاي حافظه تصويري انسان هستش كه موسسه حرف آخر از اين موضوع استفاده كرده و انقلاب عظيمي را در نحوه حل سوالات به وجود آورد در كنار همه اين موارد وجود يك مشاور و راهنما به دانش‌آموز شما تمام ملزومات را براي شكست دادن كنكور مي دهد و مسير را براي تمام دانش‌آموزان هموار كرده است. براي ارتباط با مشاورين ارشد موسسه و دريافت مشاوره رايگان با شماره 09129573833 تماس بگيريد.

به نقل از سايت حرف آخر و برگرفته از مقاله موفقيت در كنكور با روش حرف آخر