قيمت درب آكاردئوني آهني و مقاوم و قفل آن

قيمت درب آكاردئوني آهني و مقاوم و قفل آن

اگر شما از نوع هاي از قفل ها براي قيمت درب آكاردئوني آهني و مقاوم خود استفاده كنيد ضمن اينكه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض كنيد. دقت داشته باشيد كه اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد كه هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا كه در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز كنيد. شما همچنين ميتوانيد از يك قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد كه ميشه گفت بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام كنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. قيمت درب آكاردئوني آهني و مقاوم در اصطلاح حفاظ هايي دارد كه به صورت مشبك هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يك حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

نصب قيمت درب آكاردئوني آهني و مقاوم

در نهايت مي توان گفت كه نصب قيمت درب آكاردئوني آهني و مقاوم كاري آسان است اما شما نميتوانيد آن را خودتان و بدون مشورت يك متخصص انجام دهيد. بهترين كاري كه در اين زمينه مي توانيد بكنيد اين است كه از فردي كه در اين زمينه متخصص است كمك بگيريد و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب كنيد.

جوش هايي كه در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اكسيد كربن است كه در صنعت هاي آهن از باكيفيت ترين هاست. شما ميتوانيد از فردي كه در اين زمينه اطلاعات كافي را دارد خريد خود را انجام دهيد و ضمن اينكه قيمت درب آكاردئوني آهني و مقاوم خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي كنيد، هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

قيمت حفاظ پنجره آهني و فرفورژه و ساده كافه اي

اصطلاح كافه اي به حفاظ هايي گفته مي شود كه يه نوعي محافظتي به شمار مي آيند. اين نوع حفاظ هاي نيمه پاييني پنجره ها را پوشش مي دهند و براي طبقات بالايي ساختمان كه نياز به ايجاد امنيت بيشتري دارند بيشتر مورد استفاده هستند. اين نوع حفاظ ها همچنين براي جلوگيري از مشكلات احتمالي ميتواند يكي از بهترين گزينه هاي شما باشد. قيمت حفاظ پنجره آهني و فرفورژه و ساده كافه اي از سايرين بيشتر است.

نصب نوع ها حفاظ پنجره و قيمت حفاظ پنجره آهني و فرفورژه و ساده

چرا آهن؟

همانطور كه ميدانيد، يكي از مستحكم ترين ابزاري كه ميتوانيد از آن در ساخت خانه خود استفاده كنيد اهن است. تاكنون اما براي حفظ امنيت خود و خانواده تان چه مقدار هزينه كرده ايد؟ اين صرفه هزينه در واقع يك كار هوشمندانه است چرا كه شما توسط آن امنيت هرآنچه كه در خانه داريد را مورد بررسي قرار دهيد. نكته اي كه بايد در اين بخش بدانيد اين است كه قيمت حفاظ پنجره آهني و فرفورژه و ساده آهني بسيار مناسب است و همين امر هم باعث مي شود كه استفاده از آنها به عنوان راهي براي برقراري امنيت روز به روز بيشتر شود. قيمت گذاري اين نوع حفاظ ها ميشه گفت با توجه به پنجره شما انجام خواهد شد و براي پنجره هاي بزرگتر به طور قطع بيشتر خواهد بود. موادي كه در ساخت اين نوع حفاظ ها مورد استفاده قرار مي گيرند به صورت كيلويي قيمت گذاري خواهند شد. مدل حفاظ و همچنين تراكم آن ها هم مي تواند قيمت را تحت تاثير قرار دهد.

قيمت نرده روي ديوار

بدون شك شما هم يك مقدار بودجه خاصي براي حفظ خود در نظر گرفته ايد. با توجه به شرايط اقتصادي كنوني، قيمت يكي از مهم ترين نكاتي است كه شما بايد در استعلام  قيمت نرده روي ديوار  به آن دقت كنيد. مانند هر چيز ديگري هم، زماني كه پاي پول در ميان باشد شما بايد بتوانيد كالايي را انتخاب كنيد كه هم قيمت مناسبي دارد و هم اينكه شما ميتوانيد كيفيت آن را تضمين كنيد. در نهايت گفته مي شود كه هرچقدر بتوانيد هزينه بيشتري را براي قيمت نرده روي ديوار  كنار بگذاريد، كيفيت و همچنين تنوع خريد شما هم بيشتر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي زياد هم در اين زمينه مناسب نخواهد بود. برخي اوقات، ساده ترين حفاظ ها هم ميتوانند كارايي خوبي براي شما داشته باشند.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

https://www.liveinternet.ru/users/muhammadzaid2/post486389495/

https://muhammadzaid1.blogspot.com/2021/08/blog-post_23.html

https://all4webs.com/muhammadzaid/158617401576157517401740-1608-?35292=39468

https://app.box.com/s/c0aem6r18m8j00l1lwf2hmjw1nk7up5e

https://turkeygoat2.bloggersdelight.dk/2021/08/24/%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%88-%d8%aa%d9%86%d9%88%d8%b9-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%81%d9%84%d8%b2%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%81%d9%88%d8%b1%da%98%d9%87/

https://edukite.org/activity/p/1519433/

http://worldandus.co.uk/activity/p/176004/

http://offpageseo2000.weebly.com/ggggg/8667774

https://muhammadzaid614600530.wordpress.com/2021/08/24/%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%88-%d8%aa%d9%86%d9%88%d8%b9-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%81%d9%84%d8%b2%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%81%d9%88%d8%b1%da%98%d9%87/

 

زمان سقوط آسانسور چه بايد كرد؟

با پيشرفت علم و تكنولوژي وسايل مكانيكي و به دنبال آن استفاده افراد از اين وسايل افزايش يافته است اما همواره ترس از نقص در سيستم هاي مكانيكي و ايجاد حادثه با افراد همراه بوده است.اين در حالي است كه بيشتر حوادث بزرگ بر اثر اهميت ندادن به سرويس آسانسور و يا خطاي انساني اتفاق افتاده است. با آسانسور مانا همراه باشيد تا بيشتر در اين زمينه صحبت كنيم.

ترس از سقوط آسانسور

ترس از گير كردن در آسانسور و يا سقوط آسانسور همواره ذهن افراد را درگير مي كند، كه بر اساس آمار هاي سالانه، آسانسور ها 80 ميليارد بار جا به جا مي شوند و افراد را با خود جا به جا مي كنند اين در حالي است كه سالانه تنها 27 نفر جان خودر را در حوادث آسانسور از دست مي دهند.

پس شانس مردن در حوادث آسانسور 0.00000015 درصد است اين ميزان 16 برابر كم تر از مرگ ناشي از سقوط از پله ها و 15 برابر كم تر از خطر استفاده از پله برقي است. نصب آسانسور  https://asansormana.com/   به طور استاندارد داراي سري ايمني مي باشند كه از اتفاق افتادن هر حادثه آسانسور جلوگير مي كند.

زمان سقوط آسانسور چه بايد كرد؟

بعضي از افراد معتقد ند كه اگر زمان سقوط آسانسور شروع به بالا و پايين پريدن كنند در زمان برخورد آسانسور با زمين در هوا معلق بوده و اين كار باعث جلوگيري از آسيب هاي ناشي از بررخورد كابين آسانسور با زمين مي شود، اما اين فكر بسيار غلط است، چون در زمان سقوط آسانسور شما زمان دقيق برخورد كابين آسانسور با زمين را نمي دانيد، كه كمي قبل از برخورد آسانسور با زمين به هوا بپريد همينطور وقتي شما به هوا مي پريد ديگر تعادلي در فرود خود نداشته و امكان دارد سر شما به سقف كابين آسانسور برخورد كند و يا زمان فرود با سر فرود بياييد.

بالا و پايين پريدن در زمان سقوط آسانسور به مراتب بهتر و خطر آن 10 برابر كم تر از آن است كه شما در زمان سقوط آسانسور ثابت بايستيد و كاري انجام ندهيد، ثابت ايستادن شما باعث مي شود كه همه فشار ناشي از برخورد كابين آسانسور با زمين از طريق پا به بدن شما وارد شده و در آخر صدمات جبران ناپذير به شما وارد مي شود.

در زمان سقوط آسانسور چه بايد كرد تا كم ترين آسيب به ما وارد شود؟

بر اساس گفته هاي پژوهشگران دانشگاه ام اي تي اگر مي خواهيم شانس خود را براي آسيب نديدن در حوادث سقوط آسانسور بالا ببريم بايد در زمان سقوط آسانسور به پشت كف آسانسور دراز كشيده و يك دست اجسام نرمي كه همراه داريم مثل كيف يا كت را زير سر گذاشته تا از وارد شدن ضربه به سر جلوگيري كنيم و دست ديگر را روي صورت قرار داده تا اگر قطعاتي از كابين آسانسور سقوط كرد با صورت شما برخورد نكند، دراز كشيدن شما كف كابين آسانسور باعث مي شود كه فشار ناشي از برخورد كابين آسانسور با زمين به طور متوازن در همه بدن شما پخش شده و از آسيب ديدن اعضاي بدن شما جلوگيري شود.

در سال 1945 يك هواپيما با ساختمان امپاير استيت برخورد كرد و انفجار باعث پاره شده كابل هاي آسانسور و در آخر سقوط آسانسور شد، به طرز معجزه آسايي تنها مسافر آسانسور كه يك خانم بود با خوابين از پشت كف كابين آسانسور از سقوط آسانسورر از 75 طبقه جان سالم به در برد.

اگر در زمان سقوط آسانسور در كابين آسانسور تنها نبوديم چه بايد كرد؟

راه حل دراز كشيدن در كف كابين آسانسور در زمان سقوط آسانسور زماني عملي است كه شما در آسانسور تنها باشيد و در كابين آسانسور فضايي كافي وجود داشته باشد حال اگر در كابين آسانسور تنها نبوديد چه بايد كرد؟ شما بايد كف زمين بنشينيد و همه وسايل نرمي كه همراه داريد را زير خود قرار دهيد و ديگر افراد حاضر را تشويق كنيد تا با شما همراه شوند، در كل بايد گفت در زمان سقوط آسانسور شما بايد همه تلاش خود را انجام دهيد تا سطح تماس بدن خود با كف كابين آسانسور را افزايش دهيد.

آيا زمان كافي براي انجام دادن اين اقدامات زمان سقوط آسانسور وجود دارد؟

همانطور كه قبلا هم اشاره شده قطعات زيادي در آسانسور براي پيشگيري از سقوط در آسانسور هاي استاندارد تعبيه شده است و مي توان گفت احتمال سقوط يك آسانسور استاندارد كه به طور مرتب مورد سرويس و نگهداري آسانسور ماهانه قرار مي گيرد صفر است و فقط در صورتي يك آسانسور سقوط مي كند كه همه اين قطعات از كار افتاده باشند.

براي مثال مي توان گفت اگر همه كابل هاي آسانسور پاره شوند پاراشوت از سقوط آسانسور جلوگيري مي كند، حال اگر زماني آسانسوري سقوط كند مدت زماني طول مي كشد تا همه قطعات سري ايمني از كار بيافتد و شما در اين مدت زمان مي توانيد همه اقدامات ذكر شده را انجام دهيد.

منبع :  https://asansormana.com/

دوربين مداربسته بيسيم

دوربين مداربسته بيسيم

  دوربين هاي بيسم يا WIFI

همانطور كه از اسم آن مشخص است برد بي سيم اين دوربين مداربسته  اندازه برد يك مودم واي فاي است و هرچه تعداد آنتن هاي آن بيشتر و اندازه آن بزرگتر باشد برد آن نيز به مراتب بيشتر مي شود.

دوربين هاي واي فاي  يا بي سيم هم مانند بقيه دوربين هاي مدار بسته مزايا و معايب مربوط به خود را دارند.

 تنها مزيت آن عبارتست از :

عدم استفاده از سيم براي انتقال سيگنال مربوط به تصوير

ولي در عوض معايب بيشتري دارد كه عبارتند از :

1- در حالت بي سيم شما فقط ميتوانيد سيگنال مربوط به تصوير را به حالت واي فاي به وسيله آنتن در آوريد و همچنان مشكل سيم برق را براي روشن كردن دوربين داريد و مجبور هستيد كه از نزديك ترين نقطه برق بگيريد. و يا ميتوانيد از باطري براي تامين برق دوربين استفاده كنيد كه متاسفانه باطري هم مشكلات مربوط به خود را دارد.

2- امنيت پايين سيستم تصويري شما . همانطور كه ميدانيد سيستم هاي واي فاي به راحتي توسط افراد خبره هك مي شود و هكر ها ميتوانند بعد از رمزگشايي رمز عبور شبكه بي سيم شما تصاوير دوربين شما را رويت كنند.

3- مشكل ضعف سيگنال . به ازاي هر ديوار معمولي (آجري) ميزان تقريبي 10 متر از شعاع سيگنال كم مي كند و حالا در نظر بگيريد نصب دوربين واي فاي در محلي كه ديوار زياد باشد يا اجسام مانع از  رسيدن سيگنال بي سيم باشد هميشه دچار مشكل خواهيد بود ( جدا از اين مطلب آنتن هاي وايرلس بعد از گذشت مدت طولاني ضعيف مي شوند)

حال حتما ميخواهيد بدانيد كه تصاوير دوربين واي فاي را به چه شكل ميتوانيد مشاهده كنيد.

براي مشاهده تصاوير از بستر شبكه استفاده كنيد و با كامپيوتر و استفاده از مرور گر ip دوربين مورد نظر را تايپ كرده و اينتر كنيد
توجه داشته باشد كه IP سيستم كامپيوتر شما بايد در همان رنج ip دوربين باشد

بعد از فراخواني تصاوير به وسيله ip دوربين بايد نام كاربري و رمز عبور دوربين ها را هم وارد كنيد تا تصوير براي شما قابل رويت و كنترل باشد.

نكته قابل توجه :

شما ميتوانيد دوربين هاي مداربسته معمولي خود را نيز به صورت واي فاي – بي سيم آوريد.

 

براي اين كار ابتدا بايد دوربين را به وسيله يك كابل شبكه به يك سوئيچ يا اكسس پوينت و يا يك روتر واي فاي دار وصل كنيد و در منطقه مورد نظر به وسيله كامپيوتر كه گيرنده واي فاي داشته باشد مثل لبتاب با انتخاب گزينه جستجو در شبكه هاي بيسيم شبكه مربوط به دوربين را انتخاب كرده و به آن متصل شويد.

  1. https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=2253566
  2. https://audiomack.com/hiktejarat
  3. https://www.answerpail.com/index.php/user/hiktejarat
  4. https://disqus.com/by/hiktejarat/about/

 

 

 

 

هزينه تعمير آسانسور بر عهده مالك است يا مستاجر؟

ساختمان نشين شدن نياز به تغير سبك زندگي و تغير عادت هاي قديمي دارد به همين خاطر قوانين براي ساختمان نشيني وضع و افراد ملزم به انجام آن شدند تا بتوانند در كنار يكديگر زندگي آرام تري داشته باشند و با همسايگان خود به مشكل بر نخورند.

اين قوانين شامل رعايت حق همسايگان، رعايت نظافت ساختمان، پرداخت شارژ ساختمان و… است؛ در اين ميان همواره بر سر پرداخت هزينه سرويس و نگهداري آسانسور و هزينه تعمير آسانسور ميان ساكنين اختلافات وجود داشته است. در اين مقاله مي خواهيم به اين موضوع مي پردازيم كه آيا هزينه تعمير آسانسور مستاجر بر عهده خود مستاجر است يا بايد توسط صاحب خانه پرداخت شود؟ آسانسور مانا قصد دارد به اين مقوله بپردازد.

طبق قوانين موجود در اين زمينه پرداخت هزينه هاي تعميري يا ديگر هزينه ها بر طبق يكسري تقسيم بندي هايي انجام مي شود كه قانون در اين مورد به صورت واضح توضيح داده است. در همه ساختمان ها بعضي هزينه هاي جاري مثل پول آب، گاز در صورت مشاع بودن، هزينه برق مشاع، حقوق و حق الزحمه سرايدار، هزينه نظافت مشاعات ساختمان، هزينه سرويس و نگهداري آسانسور و… وجود دارد كه براي پرداخت اين هزينه ها مبلغي به عنوان شارژ ساختمان تعيين مي شود كه همه ساكنين ملزم به پرداخت آن مي باشند.

در زمان اجاره ملك، مستاجر از همه امكانات ساختمان در زمان اجاره استفاده مي كند و پرداخت شارژ ساختمان كه شامل هزينه سرويس و نگهداري آسانسور هم است برعهده مستاجرين است.

علت خرابي آسانسور چيست؟

آسانسور كه دستگاهي داراي سير تكاملي و تاريخچه جالب است، تنها يك جعبه نيست. اگر آن را بيش از يك جعبه مي دانيد و كنجكاو هستيد كه بخش هاي اصلي و تشكيل دهنده يك آسانسور چيست و چگونه كار مي كند، بايد نگاهي به موارد زير بياندازيد. بخش هاي اصلي آن عبارت هستند از:

  •  يك يا چند كابين (همان جعبه هاي فلزي) كه ما را پايين و بالا مي برند؛
  • وزنه هاي متعادل كننده اين كابين ها؛
  • يك موتور الكتريكي كه كابين ها را بالا و پايين مي كشند و شامل يك سيستم ترمز مي باشند؛
  • يك سيستم مشتمل از كابل هاي فلزي قوي و قرقره هايي كه ميان كابل ها و موتور ها حركت مي كنند؛
  • سيستم هاي امنيتي گوناگون كه درصورت خرابي يك كابل مسافران را حفظ مي كنند؛
  • و يك سيستم كنترل الكترونيكي كه كابين ها را برحسب يك الگوريتم آسانسور به طبقات درست هدايت مي كند (البته در ساختمان هاي بزرگ)؛ به اين ترتيب مي توان اطمينان داشت كه افراد با سرعت و به راحتي، به مقصد مورد نظرشان مي رسند.
  • اين مورد آخر خصوصا براي آسمان خراش ها در ساعات اوج استفاده بسيار حايز اهميت است. سيستم هاي هوشمند و امروزي طوري طراحي مي شوند كه در ابتداي روز بيشتر افراد را بالا ببرند و در آخر روز بيشتر به پايين بياورند.

آيا ساكنين طبقه همكف و اول بايد هزينه سرويس و نگهداري آسانسور را بپردازند؟

با بالا رفتن بعضي از هزينه ها در مورد سرويس آسانسور در بسياري از مجتمع هاي مسكوني، ساكنين طبقه همكف و اول بر سر پرداخت هزينه سرويس و نگهداري آسانسور اختلاف دارند و بر اين اعتقاداند كه به علت استفاده كم و يا استفاده نكردن آن ها از آسانسور نبايد هزينه سرويس و نگهداري آسانسور   https://asansormana.com/    را بپردازند.
اما طبق ماده 23 قانون تملك ساختمان ها در مورد قوانين استفاده از آسانسور، اعتراض ساكنين طبقه همكف و اول مبني بر عدم پرداخت هزينه هاي مربوط به علت استفاده نكردن از آن، قابل پذيرش نيست و همه ساكنين ملزم به پرداخت هزينه سرويس و نگهداري آسانسور مي باشند حتي واحد هايي كه در بيشتر ايام سال خالي و بلا استفاده مي باشند ملزم به پرداخت شارژ آسانسور و در آخر هزينه سرويس و نگهداري آسانسور مي باشند.

در مورد هزينه هاي جاري و جزئي كه يك مجتمع مسكوني مي تواند داشته باشد صحبت كرديم و دريافتيم كه شارژ ساختمان هزينه سرويس و نگهداري آسانسور را هم شامل مي شود و بايد مستاجر به صورت ماهانه آن را پرداخت كند. حال در مورد هزينه هاي كلي و اساسي صحبت مي كنيم كه تعمير و نگهداري آسانسور مستاجر هم شامل آن مي شود.

پرداخت هزينه تعمير و نگهداري آسانسور مستاجر بر عهده كيست؟

همه قطعات مكانيكي و غير مكانيكي كه در آسانسور استفاده شده با گذشت زمان و استفاده مستمر از آن دچار فرسودگي مي شود و آن كارايي كه سابق داشت را ديگر ندارد. آسانسور حتي با وجود استفاده از خدمات سرويس و نگهداري حرفه اي و منظم، قطعات آسانسور دچار فرسودگي شده و نياز به تعمير و يا تعويض پيدا مي كنند، كه هزينه تعمير آسانسور ميان همه ساكنين ساختمان تقسيم مي شود؛ حال اين سوال ايجاد مي شود كه آيا پرداخت هزينه تعمير آسانسور بر عهده مالك است يا مستاجر؟

از آن جا كه تعمير و نگهداري آسانسور مستاجر جز تعمير كلي و اساسي ساختمان به حساب مي آيد پس در مورد پرداخت اين هزينه ها مسئوليتي متوجه مستاجر نيست. به عبارتي بايد درباره اين از سوالات پاسخ داد كه تعمير و تعويض قطعات مهم و اساسي آسانسور باعث افزايش ارزش آسانسور و در آخر افزايش ارزش ملك مي شود پس پرداخت هزينه تعمير آسانسور بر عهده مالك است.

همينطور هزينه هاي مربوط به تزئنات داخلي كابين آسانسور و بازسازي آسانسور برعهده مالك است. اشاره كنيم كه اگر خسارت بر آسانسور وارد شود كه به علت بي توجهي مستاجر و يا بستگان ايشان ايجاد شده باشد نه تنها پرداخت هزينه بر عهده مالك نيس بلكه مستاجر بايد خسارت كامل تعمير و يا تعويض قطعه معيوب را بپردازد. 

منبع : https://asansormana.com/

 

سايبان سايه و راحتي را براي مناطق داخلي و خارجي ايجاد مي كند

سايبان سايه و راحتي را براي مناطق داخلي و خارجي ايجاد مي كند

 

سايبان ها لوازم جانبي عالي براي افزايش سايه و راحتي در داخل و خارج از محل سكونت هستند. به عنوان مثال ، سايبان هاي نصب شده بر روي پنجره ها و درهاي شيشه اي كشويي از فيلتر شدن نور خورشيد در شيشه جلوگيري مي كند. اين به جلوگيري از آسيب ناشي از نور خورشيد به كف و مبلمان كمك مي كند و همچنين انتقال حرارت از اشعه خورشيد را محدود مي كند و دماي داخلي خانه شما را بدون كار اضافي از سيستم تهويه مطبوع ثابت نگه مي دارد. بر اساس همان اصل ، سايبان هايي كه در فضاي باز مانند حياط يا عرشه استخر نصب مي شوند ، از قرار گرفتن بيش از حد در معرض آثار مخرب اشعه ماوراء بنفش خورشيد براي افراد و مبلمان زير آن جلوگيري مي كند. اين امر به نوبه خود شما را در بيرون از خانه سردتر نگه مي دارد و مبلمان فضاي باز شما را در وضعيت بهتري نگه مي دارد.

 

انواع مختلفي از سايبان وجود دارد كه مي توانيد بر روي ملك شما نصب كنيد ، مانند:

http://bamanbash7.parsiblog.com/Posts/186/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%d9%8a+%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9+%d8%b3%d8%a7%d9%8a%d8%a8%d8%a7%d9%86+%d9%88+%d9%82%d9%8a%d9%85%d8%aa+%d8%a2%d9%86/

    ثابت يا ثابت - اين نوع سايبان معمولاً به طور دائمي به ديوار خانه متصل مي شود و نمي تواند حركت كند.

    قابل جمع شدن - اين نوع سايبان را مي توان به ديوار خانه وصل كرد ، اما مي توان آن را با استفاده از يك ميل لنگ دستي يا يك كنترل موتوري گسترش داد يا جمع كرد و به كاربر اين امكان را مي دهد كه ميزان سايه زير آن ايجاد شود.

    مستقل - اين نوع سايبان نيز قابل جمع شدن است ، اما به جاي اينكه به ديوار متصل شود ، ساختار سايه خاص خود است كه مي تواند در هر نقطه از يك ملك قرار گيرد.

    روكش سايبان - اين نوع سايبان بر روي يك ساختار موجود مانند كلاه فرنگي نصب مي شود. مي تواند ثابت يا جمع شود.

 

اگر مي خواهيد گزينه هاي مختلف سايبان براي خانه خود را كشف كنيد ، به   https://sayehban.co/   مراجعه كنيد. ما در ايجاد سايبان سفارشي براي مشتريان خود تخصص داريم و اطمينان حاصل مي كنيم كه آنها راه حل مناسب سايه را براي نيازهاي سبك زندگي و ترجيحات زيبايي شناختي خود دريافت مي كنند. سايبان ما مي تواند متناسب با ابعاد دقيق شما تعيين شود و در رنگ ها و الگوهاي متعدد موجود است كه مطمئناً نماي بيروني خانه و سليقه شخصي شما را تكميل مي كند.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد سايبان هاي سفارشي كه مي توانيم براي خانه شما ايجاد كنيم ، امروز با سايت سايبان برقي منصف     https://sayehban.co/         با ما تماس بگيريد.  

منبع  :   سايبان برقي منصف

http://naranji5.blogtez.com/post62.php

http://khoshmazeh.famblog.ir/post/155

 

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/863687/

https://checkpointforarts.com/activity/p/622706/

https://kason97179866.wordpress.com/2021/08/10/%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%ba%d8%a7%d8%b2%d9%87/

https://ello.co/jackkhan331/post/dwyhutu-uevnlgzenvpmvw

https://vvfit.com/activity/p/1253025/

https://edukite.org/activity/p/1507275/

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/430188/

http://customerpolicedepartment.com/activity/p/738441/

https://myspace.com/cozejexo/post/activity_profile_50315114_22c5bd4c40a045ec840e2a31ba9f386b/comments

http://coinwatchers.com/forums/p/289719/

 

 

 

محصولات جديد ايران الكتريك 1400

محصولات جديد ايران الكتريك 1400

1400-04-21

 

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9.jpg

تا پايان سال 30 مدل جديد از كليد و پريز ايران الكتريك در راه است.هر چند روز منتظر يك مدل محصول جديد باشيدايران الكتريك جديدترين مدل كليد و پريز هاي روز دنيا را با آخرين متد طراحي و براي شما به ارمغان مي آورد.محصولاتي لوكس مانند كليد و پريز هاي متال، كليد پريز كريستالي شيشه اي و چرمي و كليد و پريز هاي پلكسي – كليد پريز هاي طرح متال و كلي طرح و تنوع جديد كه شما را در دنيايي از خلاقيت و نوآوري و زيبايي و كيفيت محصور خواهد كرد.شما لايق كيفيت هستيد



https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D9%BE%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9.jpg

كليد پريز برليان پلكسي سفيد ايران الكتريك


 

كليد و پريز مدل پلكسي سفيد يكي از جديدترين محصولات توليد شده توسط شركت ايران الكتريك ميباشد كه با استفاده از متريال پلكسي گلاس سفيد تهيه شده است و علاوه بر زيبايي چشمگير داراي كيفيت فوق العاده بالايي ميباشد .

كليد پريز پلكسي ايران الكتريك بر پايه مكانيزم هاي برليان ميباشد بدين گونه كه قاب دور pelaxi بر روي مكانيزم هاي مدل برليان نصب ميگردد.قاب دور و كادر رويه اين مدل كليد پريز از جنس پلكسي گلاس ميباشد كه همان كليد و پريز طلقي سفيد ميباشد كه علاوه بر زيبايي داراي مقاومت بسيار ميباشد و همچنين داراي مهر استاندارد ميباشد.

كليد پريز جديد پلكسي سفيد ايران الكتريك در كنار زيبايي و كيفيت بالا داراي قيمت مصرف كننده بسيار مناسب ميباشد و بازه ي قيمتي به صورت ميانگين 24000 تومان ميباشد.جهت خريد اين محصول ميتوانيد از طريق لينك زير اقدام نماييد.


https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D9%BE%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9.jpg

كليد پريز برليان پلكسي مشكي ايران الكتريك


 

كليد و پريز مدل پلكسي مشكي يكي از جديدترين محصولات توليد شده توسط شركت ايران الكتريك ميباشد كه با استفاده از متريال پلكسي گلاس مشكي تهيه شده است و علاوه بر زيبايي چشمگير داراي كيفيت فوق العاده بالايي ميباشد .

كليد پريز پلكسي ايران الكتريك بر پايه مكانيزم هاي برليان ميباشد بدين گونه كه قاب دور pelaxi بر روي مكانيزم هاي مدل برليان نصب ميگردد.قاب دور و كادر رويه اين مدل كليد پريز از جنس پلكسي گلاس ميباشد كه همان كليد و پريز طلقي مشكي ميباشد كه علاوه بر زيبايي داراي مقاومت بسيار ميباشد و همچنين داراي مهر استاندارد ميباشد.

كليد پريز جديد پلكسي مشكي ايران الكتريك در كنار زيبايي و كيفيت بالا داراي قيمت مصرف كننده بسيار مناسب ميباشد و بازه ي قيمتي به صورت ميانگين 26000 تومان ميباشد. جهت خريد اين محصول ميتوانيد از طريق لينك زير اقدام نماييد.


كليد پريز

كليد پريز برليان طرح متال زيتوني


 

كليد و پريز طرح متال زيتوني يكي ديگر از محصولات جديد شركت ايران الكتريك ميباشد كه جزو كليد و پريز هاي لوكس ميباشد كه از پلي كربنات ساخته شده است و طرح خَش دار آن به گونه اي است كه دقيقا حس فلز را به شما القا ميكند و از لمس آن لذت خواهيد برد.

كليد پريز متال زيتوني ايران الكتريك بر پايه مكانيزم هاي برليان ميباشد بدين گونه كه قاب دور طرح متال بر روي مكانيزم هاي جديد و به روز شده ي مدل برليان نصب ميگردد.قاب دور و كادر رويه اين مدل كليد پريز از پلي كربنات ميباشد ولي با عمليات هاي مختلف از جمله روكش كردن با آلياژهاي خاص همانند مس و همچنين آبكاري كردن علاوه بر كيفيت و دوام و استقامت بالا حس و حال كليد و پريز هاي فلزي را به مصرف كننده القا ميكند.كليد پريز متال زيتوني داراي مهر استاندارد ميباشد.

كليد پريز جديد طرح متال زيتوني ايران الكتريك در كنار زيبايي و كيفيت بالا داراي قيمت مصرف كننده بسيار مناسب ميباشد و بازه ي قيمتي به صورت ميانگين 35000 تومان ميباشد. جهت خريد اين محصول ميتوانيد از طريق لينك زير اقدام نماييد.

 

 

آموزش طراحي لباس

آموزش طراحي لباس

 

با گذشت زمان ، مفهوم طراحي مد به موارد ديگري مانند لوازم جانبي جواهرات مد ، كيف ، كفش و غيره تبديل شد. آموزش طراحي لباس در آموزش طراحي لباس يكي از اين موارد است. طراحي لباس را مي توان هنر خلق لباس تعريف كرد. در واقع ، طراحي مد با طراحي لباس فاصله دارد. طراحي مد جديد به يك صنعت تمام عيار تبديل شده است و به عنوان يك گزينه شغلي در سراسر جهان پذيرفته شده است. به غير از طراحي ، تعدادي از گزينه هاي شغلي ديگر نيز وجود دارد كه در طول زمان در صنعت ظاهر شده است.

 

آموزش طراحي لباس پوشاك يكي از مواردي است كه از گذشته تا به امروز مورد نياز است و به مرور زمان مي تواند وجود داشته باشد. همانطور كه در حال حاضر يك لباس خاص براي هر گروه سني و اندازه وجود دارد. طراحي لباس نوزاد ، طراحي لباس عروس ، طراحي لباس شنا ، طراحي لباس تجاري ، طراحي مانتو ، طراحي لباس ورزشي ، طراحي لباس فيلم و طراحي لباس تئاتر و ... اين را تاييد مي كنم. بنابراين ، با تحصيل در زمينه اي مرتبط با طراحي لباس و لباس ، بيش از گذشته حضور خواهيد داشت و وضعيت مد در جهان دائما در حال بهبود است.

 

آموزش طراحي لباس  بنابراين ، نه تنها در ايران ، بلكه در كل جهان ، علاقه مشتاق مشتريان در اين زمينه جلب شده است. و فقط براي كساني كه در اين زمينه تجربه و استفاده مي كنند ، هميشه يك بازار كار معتبر و واقعاً خوب براي آموزش طراحي لباس براي معمار آينده كه به طراحي ، طراحي لباس و طراحي جلد علاقه دارد ، وجود دارد.

 

 

زمينه طراحي لباس

آموزش طراحي لباس  ريشه هاي طراحي مد به سال 1826 برمي گردد. اعتقاد بر اين است كه چارلز فردريك اولين طراح مد جهان از سال 1826 تا 1895 بوده است. او بود كه سنت خانه هاي مد را آغاز كرد و با خود گفت كه چه نوع لباسي براي آنها مناسب است.

 

آموزش طراحي لباس  پس از اين دوره ، تعدادي از خانه هاي طراحي شروع به استفاده از هنرمندان طراحي لباس براي ايجاد الگوهاي لباس كردند. الگوها در اختيار مشتري قرار مي گيرد و در صورت تمايل مي تواند آنها را سفارش دهد. در اين دوره بود كه به جاي سيستم قبلي كه در آن لباس هاي كامل دوخته مي شد ، سنت الگو معرفي شد و سپس دوخت شروع شد.

 

پاريس پايتخت مد است

كلاس طراحي لباس در آغاز قرن بيستم ، تحولات جديد مد در پاريس رخ داد و از آنجا به ساير نقاط گسترش يافت. قبل از سفر به ديگر نقاط جهان ، طرح هاي جديد لباس را مشاهده كرده ايد. متولد پاريس. به عبارت ديگر ، پاريس به عنوان پايتخت مد ظاهر شد. در اواسط قرن بيستم ، توليد لباس هاي روزمره آغاز شد. توليد بيشتر افزايش يافت و مردم شروع به انتخاب لباس هاي بيشتر كردند. در اواخر قرن بيستم ، آگاهي از مد در بين مردم افزايش يافت و به جاي تكيه بر روند بازار ، آنها شروع به انتخاب لباس براي خود بر اساس راحتي و استايل خود كردند.

 

 

در آموزش طراحي لباس چه مي گذرد؟

كلاس طراحي لباس  همانطور كه گفته شد ، طراحي لباس به طور گسترده به عنوان يك گزينه شغلي پذيرفته شده است و بنابراين به شغلي شاد و سودآور نياز دارد. طراحي لباس در حال حاضر يك صنعت 3000 دلاري در جهان است و روز به روز در حال پيشرفت است. آموزش طراحي لباس و طراحي مد در سراسر جهان گسترش يافته است و من هر دوره آموزشي طراحي لباس را در زمينه هاي مختلف ارائه كرده ام تا وارد بازار جذاب و پرسود مد شوم. تعداد دانشجوياني كه طراحي لباس را حرفه اي جدي مي دانند و در دوره هاي مشابه آموزش طراحي لباس شركت كرده اند ، در طول اين سالها افزايش يافته است.

 

كلاس طراحي لباس  تفاوت بين طراحي مد جديد و طراحي مد در گذشته

يك تخصص جديد در طراحي مد وجود دارد و هر دوره آموزشي خدمات متفاوتي از لباس هاي مختلف ارائه مي دهد. چندين گزينه براي انتخاب طراح لباس وجود دارد ، از جمله لباس زير ، لباس شنا ، لباس زنانه ، لباس عروس ، لباس كودكان ، لباس مردانه ، كفش ، كيف هاي دستي و ... تعداد زيادي فرصت شغلي براي آنها ، از جمله كار در آموزش و پرورش. طرح. آنها همچنين در آموزش طراحي لباس با شركت هاي پوشاك جديد و خانه هاي مد همكاري مي كنند. آنها همچنين ممكن است متناسب با سليقه بازار انبوه در منسوجات شركت كنند. ساير گزينه هاي شغلي طراحان لباس ممكن است در فروشگاه هاي تخصصي ذكر شود.

 

نكته:

كلاس طراحي لباس  پيشرفت هايي در طراحي مد ايجاد شده است تا مسيرهاي شغلي ديگري مانند مدل مو ، آرايشگاه ، آرايشگاه ، مشاوران مد ، عكاسان مد ، وبلاگ نويسان و موارد ديگر را ايجاد كند.

 

يكي ديگر از تغييرات مهم كه در صنعت طراحي لباس در چند وقت اخير اتفاق افتاده ، افزايش استفاده از رايانه و فناوري است. افزونه بسته نرم افزاري طوري طراحي شده است كه به راحتي و به سرعت در طراحان طراحي و ساير موارد توليد لباس به طراحان دسترسي پيدا كند ، به طوري كه در آموزش طراحي لباس جانبازان خود به طور كلي با آن آشنا شويد.

 

كلاس طراحي لباس  طراحي لباس نيز به عنوان يك تجارت رشد كرده است. طراحان نه تنها در زمان خود بلكه در سطح بين المللي نيز مشهور شدند. تعداد نمايشگاه ها و شركت هاي مد در موارد جديد به طور چشمگيري افزايش يافته است. با يادگيري طراحي لباس هاي معتبر مانند مدرسه جانبازان خود ، از be استفاده كنيد.

منبع : اقتصاد آنلاين

 

انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني )

انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني )

همانطور كه ميدانيد، صنعت حفاظ و نرده سازي در ايران پيشرفت بالايي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي ليزري ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي ويلايي را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت درب ليزري ( برش ليزري و آهني )

ساخت درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني )

البته انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.

 

درب طرح چوب ( آهني ) زيبايي ساختمان شما را دو چندان مي كند

 

درب طرح چوب ( آهني ) اولين عنصر دكوراتيوي است كه ببينده به ان مي نگرد. در واقع وجود درب طرح چوب ( آهني ) شيك و مدرن سبب مي شود تا ارزش و نماي خانه شما نيز بيش از پيش زيبا تر جلوه كرده و باارزش تر شود. در صورتي كه در كوچه قدم بزنيد و نگاهي به درب طرح چوب ( آهني ) ساختمان ها بياندازيد متوجه مي شويد كه وجود درب طرح چوب ( آهني ) خاص و زيبا چقدر روي ديد شما و نماي خانه موثر است.

با وجود درب طرح چوب ( آهني ) خاص و مدرن مي توانيد خانه خود را به يك نماد در كوچه تبديل كنيد. درب طرح چوب ( آهني ) در طرح ها و مدل هاي مختلفي موجود است كه شما مي توانيد هر يك از طرح هاي زيبا و خاصي را كه دوست داريد براي خود داشته باشيد براي اين امر كافيست تصوير درب طرح چوب ( آهني ) مورد نظر را به كارشناسان فروش ما در حفاظ سازه بفرستيد. كارشناسان ما نه تنها از نقطه نظر زيبايي بلكه نكات امنيتي را نيز براي درب طرح چوب ( آهني ) خانه شما در نظر مي گيرند تا خريد شما خريدي هوشمندانه باشد.

درب طرح چوب ( آهني ) خانه در طرح هاي فرفورژه يا درب طرح چوب ( آهني ) طرح چوب و همچنين درب طرح چوب ( آهني ) برش ليزري يا درب طرح چوب ( آهني ) و درب پاركينگ مدرن و كلاسيك و همچنين درب طرح چوب ( آهني ) جنوبي يا شمالي و يا درب طرح چوب ( آهني ) ويلايي يا خانه باغ و تك لنگه و يا درب طرح چوب ( آهني ) دولنگه يا سه لنگه و... تقسيم مي شود.

براي مشاوره با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

 

چرا تلويزيون روشن نميشه؟

چرا تلويزيون روشن نميشه؟

روشن نشدن تلويزيون يك اشكال رايج است كه امكان دارد در همه مدل ها و برند هاي تلويزيون پيش بيايد. اين اشكال علل زيادي مي تواند داشته باشد. مشكل و فرسوده شدن بعضي از قطعات تلويزيون و يا يك مشكل جزئي مثل تنظيمات تلويزيون مي تواند باشد. در اين مقاله دليل روشن نشدن تلويزيون را مرحله به مرحله بررسي مي كنيم. همان طور كه توضيح داده شد اگر در همه مراحلي كه توضيح داده مي شود اشكال برطرف نشد، براي سرويس و تعمير تلويزيون با نمايندگي تخصصي سرويس تي وي  https://servictv.ir/  تماس بگيريد.

بررسي دلايل روشن نشدن تلويزيون

امكان دارد كه دليل روشن نشدن تلويزيون شما از قطعات سخت افزاري باشد. در اين حالت اشكال روشن نشدن مي تواند در هر تلويزيون از يك قطعه خاص باشد. به طور مثال اين اشكال در تلويزيون هاي ال سي دي سامسونگ بيشتر مربوط به برد پاور تلويزيون است. برد پاور به دليل گذشت زمان فرسوده مي شود. با تعويض قطعات فرسوده مثل خازن اشكال برطرف مي شود.

تلويزيون روشن نمي شود و چراغ استندباي خاموش است

دكمه پاور كنترل را فشار دهيد، در اين حالت چراغ پاور بايد چشمك بزند و روشن بماند. اگر بعد از زدن دكمه پاور چراغ استندباي تلويزيون روشن شد، اين به اين معني است كه تلويزيون شما دچار مشكل شده است. معمولا اگر تلويزيون روشن مي شود ولي تلويزيون تصوير ندارد بك لايت تلويزيون خراب شده است. بك لايت نور زمينه است كه باعث روشن شدن صفحه نمايش مي شود.

ويروسي شدن مين برد تلويزيون

بايد براي اينكه از ويروسي شدن تلويزيون خود پيشگيري كنيد، حتما قبل از استفاده فلش مموري و هارد ديسك آن را ويروس كشي كنيد. اگر تلويزيون شما ويروسي شود، برنامه شروع به كار تلويزيون دچار اشكال مي شود، به همين دليل وقتي كه دكمه روشن شدن تلويزيون را مي زنيد، چراغ پاور تلويزيون چشمك مي زند ولي تلويزيون روشن نمي شود.

اگر تلويزيون شما ويروسي شود، براي تعمير تلويزيون بايد آي سي برنامه تلويزيون تعويض شود، البته در بعضي موارد با آپديت كردن تلويزيون اشكال برطرف مي شود. با توجه به اشكالي كه ويروس براي تلويزيون به وجود مي آورد، نوع تعمير تلويزيون متفاوت است

تلويزيون روشن نمي شود اما چراغ استندباي روشن است

روشن بودن چراغ استندباي يك گزينه پيش فرض براي نشان دادن خاموش بودن تلويزيون است، اين حالت در تلويزيون طبيعي است. اما اگر با زدن دكمه پاور تلويزيون تغيير حالتي اتفاق نمي افتد، و هرچه تلاش مي كنيد تلويزيون روشن نمي شود، احتمال مشكل ريموت كنترل تلويزيون وجود دارد.

دير روشن شدن تلويزيون

بعضي مواقع تلويزيون شما دير روشن مي شود يا بايد چند بار دوشاخه تلويزيون را از پريز بكشيد و دوباره بزنيد تا تلويزيون روشن شود. اين مشكل معمولا مربوط به برد پاور تلويزيون است. فرسودگي قطعات برد پاور معمولا بعد از 5 يا 6 سال به وجود مي آيد. در اين حال اگر زود تعمير شود برد پاور به درستي به كار خود ادامه مي دهد و چندين سال بدون اشكال كار مي كند.

چندين توصيه در مورد نگهداري و تعمير تلويزيون

كارشناسان سرويس تي وي از شما مي خواهند بعضي نكات را رعايت كنيد تا تلويزيون شما طولاني مدت عمر كند و آسيب نبيند. همانطور كه مي دانيد تعمير تلويزيون به علت پيشرفته بودن و حساس بودن تلويزيون هاي جديد بسيار سخت و زمانگير است به خصوص بعضي از تلويزيون هاي امروزه كه لمسي و حساس تر مي باشند.

سيم برق را از پريز برق جدا كنيد.

مواد شوينده را اسپري نكنيد مواد شيميايي مثل حشره كش، بنزن، نازك تر و ... را اسپري نكنيد.

اين موارد امكان دارد به صفحه تلويزيون يا مدار الكتريكي آسيب برساند و مي تواند انتهاي آن را روي تلويزيون ببندد.

تلويزيون خود را تميز كنيد، صفحه يا بخش بيروني آن را به آرامي با يك پارچه خشك و نرم مثل پاك كن عينك پاك كنيد.

از مواد شوينده مثل مواد پاك كننده سطوح استفاده نكنيد

يك پارچه را در مواد شوينده خنثي رقيق شده با آب خيس كنيد، آن را محكم بپيچيد، خاك را روي كنترل از راه دور پاك كرده و بعد ريموت را به راحتي با يك پارچه خشك پاك كنيد.

براي حفاظت از تلويزيون حتما از محافظ هاي ويژه كمك بگيريد.

كنترل را در دسترس كودكان قرار ندهيد.

اگر تخصص كافي در اين امر نداريد از تعمير تلويزيون دست بكشيد و از كارشناسان تعمير كمك بخواهيد.

از زدن ضربه به صفحه بپرهيزيد.

حين حمل تلويزيون كاملا مراقب باشيد.

تلويزيون را در يك محيط بلامانع و صاف قرار دهيد.

در صورت نشت مايعات باتري، قبل از وارد كردن باتري هاي جديد، مايع موجود در بخش باتري ريموت را پاك كنيد.

هزينه تعمير روشن نشدن تلويزيون

يكي از موارد مهم در تعمير روشن نشدن تلويزيون هزينه تعمير است. البته لازم به ذكر است كه بگوييم هزينه روشن نشدن تلويزيون كاملا متغيير بوده و بر اساس همين موضوع معمولا بعد از آنكه تعميركار نمايندگي تلويزيون به محل مورد نظر شما مي آيد و بررسي هاي لازم را انجام مي دهد قيمت نهايي را اعلام مي نمايد.

علاوه بر اين موضوع نوع قطعه اي كه براي آن اشكال ايجاد آمده و سبب اين موضوع شده كه شما نياز به تعمير داشته باشيد كاملا روي هزينه تعمير تاثير گذار خواهد بود.

در رابطه با اين موضوع بايد بگوييم كه اگر تصور ميكنيد كه مي توانيد خودتان تعمير تلويزيون را انجام بدهيد تا جاي ممكن اين ريسك را نكنيد. در واقع گاهي صرفه جويي در هزينه سبب هزينه هاي بيشتري براي شما خواهد شد به همين علت شما بايد به براي تعمير با تعميرگاه معتبر تلويزيون تماس حاصل كنيد. هزينه تعمير و تعويض قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحاديه است. معمولا تخفيفاتي هم براي شما مراجعين گرامي در نظر گرفته مي شود.

البته هزينه هاي كه در اتحاديه مطرح شده است مربوط به اجرت تعويض قطعات و انجام تعمير است. در حال حاضر چون نرخ قطعات نوسان زيادي دارد و بر اساس نوع مدل تلويزيون خيلي متفاوت است در زمان تماس تلفني با سروبس تي وي هزينه تقريبي قطعات و تعمير تلويزيون سوني يا الجي و سامسونگ را بپرسيد.