نوتروفیل؛ موسسه آموزشی-کنکوری در راستای عدالت آموزشی

دوست کنکوری من تجربه من رو بخون!

 

نوتروفیل؛ موسسه آموزشی-کنکوری در راستای عدالت آموزشی فعالیت خود را آغاز کرد و به ارائه خدمات مشاوره خصوصی،آموزش،آزمون و ... به دانشآموزان سراسر ایران میپردازد.


چرا باید نوتروفیل رو انتخاب کنیم؟
نوتروفیل همانطور که اشاره خدمات زیادی رو در اختیار شما قرار میدهد.بخشی از خدمات پادکست های مشاوره ای،پیش آزمون های نوتروزیست،ارائه وبینار های مشاوره ای بر بستر شبکه ی آنلاین و ... که به صورت عمومی در کانال تلگرام در اختیار تمام دانشآموزان قرار میگیرد و بخشی از خدمات هم در ارتباط با خدمات مشاوره خصوصی میباشد که شما علاوه بر داشتن مشاور،از خدمات پنل کاربریو سایت،آزمون و ... میتوانید استفاده کنید.

نوتروفیل یه خانواده ۱۸۰ هزار نفریه که بخشی از این خانواده مشاور های دلسوز، باتجربه و آموزش دیده هستند که خودشون این مسیر و تجربه کردند قراره کلی به شما در مسیر کنکور کمک کنن و نذارن احساس تنهایی کنید=)

خدمات مشاوره خصوصی نوتروفیل چیه؟
در صورت نیاز به مشاوره خصوصی بعد از اقدام به ثبت نام،برای شما یک ویس کامل درباره شرایط مشاوره نوتروفیل و طرح ها و خدماتی که ارائه میشه،ارسال خواهد شد که من در اینجا به بخشی از آنها اشاره میکنم.

.
ایجاد انگیزه و نگه داشتن شما توی مسیر(میدونین که چقدر جا زدن راحت تر از ادامه دادنه=) ولی مشاورای ما اینجان که نذارن شما مسیر و نیمه تموم رها کنی)

*برنامه ریزی دقیق و شخصی متناسب با شرایط و روحیات شما

*چک و بررسی روزانه گزارشکار برای پیشرفت و رشد شما

*ارائه تمام نکات کنکوری لازم و امکان پرسش و پاسخ در طول هفته با مشاور

*متناسب با طرح هفته ای یک تا دو تماس مفید




گفتید خدمات پنل کاربری؛اون چیه؟
شما با داشتن مشاوره خصوصی،داخل سایت نوتروفیل https://notruphil.com/یک پنل شخصی داری که مشاورت  برنامه هفتگی تو رو داخل این بخش آپلود میکنه و شما به راحتی میتونی به برنامهات دسترسی داشته باشی.
این پنل برای شما خدماتی از جمله آزمونک،پنل رقابتی و پنل گزارش دهی و آزمون های شخصی سازی شده رو فراهم میکنه.
شما در کنار دفتر گزارشکاری که در اختیارت قرار میگیره،میتونی داخل بخش گزارش دهی،گزارش روزانه خودت رو ثبت کنی و از طریق پنل رقابتی با بقیه کنکوری های نوتروفیلی یک رقابت سالم ایجاد کنی و ببینی که بقیه چه ساعت مطالعه و چه تعداد تستی دارن و اگه از تو بهترن سعی کنی به اونا نزدیک بشی.با توجه به مباحثی داخل برنامه ثبت شده شما از آزمونک هایی برخورداری که میتونی با شرکت کردن در اونها،کیفیت مطالعه روزت رو بسنکی و با این آزمونک ها خودت رو بیشتر در شرایط آزمونی قرار بدی.بچه هایی هم که طرح آزمون دار انتخاب میکنند،آزمون های شخصی سازی شده توسط مشاورشون طراحی میشه و در بخش آزمون های شخصی قرار میگیره.

ضمنا؛ما یک اپلیکیشن کنکوری هم داریم که بی اغراق،یکی از بهترین هاست و شما میتونی خدمات ما رو از اپ هم دریافت کنی.ضمن اینکه از طریق بخش "جنگل من" در اپ میتونی گزراش روزانه از فعالیت هات داشته باشی و در صورتی که اتلاف تایم داری اون رو کنترلش کنی و از بخش نوتروگرام هم میتونی با مشاورت در ارتباط باشی.


ما توی نوتروفیل سعی میکنیم هر روز بهتر از دیروز باشیم،هر روز تلاشمون بر ارائه خدمات بهتر،مفید تر و در قالب جذاب تری هستش که این مسیر کنکور برای شما کسل کننده و خسته کننده نشه و بتونین راحت تر به آرزوهای قشنگتون برسین.

منبع : نوتروفیل

۰ ۰

علت لاغر نشدن شکم

علت لاغر نشدن شکم

 

:

 

شکم یکی از مناطقی است که بسیاری از افراد به دنبال لاغر کردن آن هستند. اما گاهی اوقات با وجود رژیم غذایی و ورزش منظم، باز هم موفق به لاغر کردن شکم خود نمی‌شوند. در این مقاله قصد داریم به بررسی علت لاغر نشدن شکم بپردازیم و راهکارهایی را برای رفع این مشکل ارائه دهیم.

 

 اول: رژیم غذایی نامناسب

 

یکی از مهم‌ترین عواملی که در لاغر شدن شکم نقش دارد، رژیم غذایی است. اگر رژیم غذایی شما کالری زیادی داشته باشد، حتی با ورزش منظم نیز نمی‌توانید وزن کم کنید. علاوه بر این، مصرف غذاهای پرچرب، پرکالری و فرآوری شده نیز می‌تواند باعث افزایش چربی شکم شود.

 

راهکار:

 

برای لاغر کردن شکم، باید رژیم غذایی خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که کالری دریافتی شما کمتر از کالری مصرفی شما باشد. همچنین باید از مصرف غذاهای پرچرب، پرکالری و فرآوری شده خودداری کنید. در عوض، باید از غذاهای سالم و کم‌کالری مانند میوه‌ها، سبزیجات، غلات کامل و پروتئین بدون چربی استفاده کنید.

 

 دوم: کم‌تحرکی

 

ورزش منظم یکی دیگر از عوامل مهم در لاغر شدن شکم است. ورزش به سوزاندن کالری و کاهش چربی کمک می‌کند. علاوه بر این، ورزش می‌تواند به تقویت عضلات شکم و ایجاد تناسب اندام کمک کند.

 

راهکار:

 

برای لاغر کردن شکم، باید حداقل ۳۰ دقیقه در روز ورزش کنید. ورزش‌های هوازی مانند پیاده‌روی، دویدن، شنا و دوچرخه‌سواری می‌توانند به سوزاندن کالری و کاهش چربی کمک کنند. همچنین، می‌توانید از ورزش‌های قدرتی مانند تمرینات شکم برای تقویت عضلات شکم استفاده کنید.

 

 سوم: عوامل هورمونی

 

در برخی موارد، عوامل هورمونی نیز می‌توانند باعث افزایش چربی شکم شوند. به  مثال، زنان مبتلا به تخمدان پلی‌کیستیک (PCOS) بیشتر از سایر زنان در معرض خطر افزایش چربی شکم هستند.

 

راهکار:

 

اگر عوامل هورمونی باعث افزایش چربی شکم شما شده است، باید با پزشک خود مشورت کنید. پزشک می‌تواند با تجویز دارو یا درمان‌های هورمونی، به شما کمک کند تا این مشکل را برطرف کنید.

 

 چهارم: استرس

 

استرس نیز می‌تواند باعث افزایش چربی شکم شود. زمانی که بدن تحت استرس قرار می‌گیرد، هورمون‌هایی مانند کورتیزول تولید می‌کند. این هورمون‌ها باعث افزایش اشتها و ذخیره چربی در ناحیه شکم می‌شوند.

 

راهکار:

 

برای کاهش استرس، باید روش‌های مناسبی برای مدیریت استرس پیدا کنید. برخی از روش‌های مدیریت استرس عبارتند از:

 

 ورزش منظم

 مدیتیشن

 یوگا

 گوش دادن به موسیقی

 صحبت با یک دوست یا مشاور

 

نتیجه‌گیری:

 

برای لاغر کردن شکم، باید رژیم غذایی سالم و متعادل داشته باشید، ورزش منظم کنید و عوامل هورمونی و استرس را کنترل کنید. اگر با رعایت این نکات همچنان موفق به لاغر کردن شکم خود نشدید، باید با پزشک خود مشورت کنید.

http://maps.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.attari-pardisan.ir

نکات تکمیلی:

 

علاوه بر نکاتی که در این مقاله ذکر شد، موارد دیگری نیز می‌توانند در لاغر نشدن شکم نقش داشته باشند. به  مثال، برخی از داروها مانند داروهای ضدافسردگی، می‌توانند باعث افزایش چربی شکم شوند. همچنین، برخی از بیماری‌ها مانند دیابت نوع ۲، می‌توانند خطر ابتلا به چاقی شکمی را افزایش دهند.

 

اگر نگران لاغر نشدن شکم خود هستید، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا علت این مشکل را بررسی کند.

 

https://telegra.ph/%D9%BE%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-11-22

https://unitedkingdom13.blogspot.com/2023/11/blog-post_58.html

https://penzu.com/p/972ece9bf0668dc7

https://www.evernote.com/shard/s706/sh/0307eacf-f8f2-7943-c76a-cf413b77fa59/mmIJtmxnIafUk1d8nW0cOMzAZIDo7J8DtL_jAZ13jZzJe6Ov6ZJVQ7zEJA

https://sites.google.com/view/dfseferrer345/home

https://www.dailystrength.org/journals/pr-msrf-tryn-dwyh-hy-jhn

https://bow-memory-4fd.notion.site/2dcee0012f964c1b94e555920af8122e?pvs=4

https://app.box.com/s/d4ve4kzpjj7ba9v11b0xrfsrudx890lm

https://zenwriting.net/ubaid214/pr-msrf-tryn-dwyh-hy-jhn

https://site-3011809-3751-3842.mystrikingly.com/blog/d7234187d5b

https://anotepad.com/notes/e3kr8w9c

۰ ۰

آشنایی با انواع مدل سقف شیروانی

آشنایی با انواع مدل سقف شیروانی

 

سقف های شیروانی حائز مدل های مختلفی می باشند که هر کدام از این مدل ها ویژگی های ویژه خود را دارند و در پیوستگی مطلب به گونه ها مدل ها و ویژگی ها آن ها می پردازیم.

سقف های شیروانی کامپوزیتی و یا آسفالتی

جنس و مدل سقف شیروانی کامپوزیتی از آسفالت می باشد. به کارگیری آسفالت در سقف شیروانی اغلب در کشور ایالت متحده رواج دارد. قیمت این مدل ارزان و مقرون به صرفه می باشد و به آسانی نصب می گردد. امروزه کامپوزیت های این مدل در بسیاری از کمپانی های گوناگون و با رنگ ها و سبک های مختلف فرآوری می شوند. استفاده از متریال سفال در سقف شیروانی دیرینگی طولانی داشته و از گذشته تا به امروز حائز طرفداران ویژه خویش می باشد. این متریال حس و حال کهن به نمای ظاهری ساختمان می بخشد. نکته مهمی که در سقف سفالی باید به آن دقت شود این است که سفال حائز بها فوقانی می باشد و زیاد شکننده است ولی گزینه ای دلخواه و زیاد خاص می باشد. استفاده از مدل سفالی اغلب برای ساختمان هایی با نما و سخیف کهنه رهنمود می شود.

مدل ساخت سقف پلی کربنات حیاط خلوت ( قسمت اول )

 

تولید نورگیر حیاط خلوت پلی کربنات در امروز خواهان بسیار زیادی پیدا کرده است. تولیدکنندگان

به علت ویژگی های منحصر به فرد و خاص سقف پلی کربنات شفاف را به تولید عمده. سقف نورگیر ها آورده اند تا در صورتی که بخواهید از یک سقف با تکنولوژی بروز دنیا به منظور نورگیر بودن یا درست کردن سایبان برای مصارف مختلف استفاده نمایید.

می توانید با پا نهادن در دفترهای تولیدی آن ها نوع ها و اقسام طرح های جدید سقف پلی کربنات را مشاهده کرده و به جهت خرید آن ها با متولیان و کارشناسان امر مشورت های لازم را انجام دهید. و محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و از آن استفاده و بهره را ببرید.

نکته قابل توجهی که در مورد ساخت و تولیدی این گونه از سقف ها مورد توجه قرار می گیرد.

تنوع  قیمت نورگیر پلی کربنات پاسیو

 

زمانی که میخواهید بهترین و مناسبترین گزینه را برای نورگیر گلخانه های خود یا پوشش انواع و اقسام سقف های از جمله سقف های شیب دار، سقف پارکینگ ، پارتیشن بندی، پوشش سقف پاسیو یا استختر یا هر نوع پوشش دیگری از سقف نورگیر استفاده لازم را ببرید،

قبل از آنکه به خرید این نوع از سقف ها اقدام کنید ، لازم به توضیح است که بایستی

حتما به یک سری نکته ها و عامل ها دقت نظر کافی داشته باشید.

طریقه ساخت ورقه های سر درب آردواز چگونه هست؟

 

ممکن است تصور کنید که ساخت این نوع ورقه ها کاری آسان است اما اینطور نیست. این ورقه ها در واقع به صورت پله ای ساخته می شوند که شیب های متفاوتی نیز دارند. در واقع ورقه های این نوع مصالح را به گونه ای می سازند که در سطحی بالاتر از نمای ساختمان قرار گیرند. معمولا از این نوع مصالح در بالای پنجره ها، سقف های ویلایی، پوشش های آلاچیق ها و همچنین در اتاقک های کلبه ای استفاده می شود.

دقت داشته باشید که سقف کاذب و خرید آردواز همچنین خوبی های دیگری نیز دارد و شما میتوانید آنها را در سر در ورودی های مجتمع خود نیز استفاده کنید. معمولا اینطور گفته می شود که صفحه های سقف کاذب و زیبای آردواز در طرح ها و رنگ های مختلفی ارائه می شوند. البته شما باید به این نکته دقت داشته باشید که صفحه های این نوع مصالح را از پیش رنگ شده نیستند و ظاهر آن ها بدون هیچگونه رنگ اضافه ای کاملا شبیه به بتن است. نکته ای که در اینجا باید بدانید این است که این صفحه ها قابلیت رنگ پذیری دارند و به همین دلیل هم جای هیچگونه نگرانی ای وجود ندارد چرا که شما میتوانید این صفحات را با توجه به رنگ ساختمان خود تغییر دهید. سقف کاذب و زیبای آردواز تقریبا تنها نوعی از مصالح است که شما میتواند آن را به هر رنگی که میخواهید از حفاظ سازه سفارش دهید و مورد استفاده قرار دهید.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری آفتاب آنلاین

۰ ۰