مواد افزودني به بتن

مواد افزودني به بتن

بتن از جمله كاربردي ترين مصالح ساختماني است كه به جرات مي توان گفت كه در تمامي ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد. مواد افزودني مختلفي ممكن است به بتن اضافه شود كه هر يك از اين مواد ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر دارند و در مواقع خاصي نيز از آنها استفاده خواهد شد. در حالت كلي مواد افزودني بتن دست به دست هم مي دهند تا محصولي با كيفيت متناسب با خواسته شما توليد كنند. البته در انتخاب مواد افزودني بتن نيز بايد به موارد مختلفي دقت داشته باشيد كه در ادامه توضيحات كامل تري در خصوص فروش سيمان نسوز و قيمت بلوك سبك ارائه نموده ايم:

 

آشنايي با بتن در ساختمان سازي

بتن از مواد اوليه مختلفي تشكيل شده است كه از جمله مواد اوليه آن مي توان به: آب، سيمان، ماسه و شن اشاره كرد. توجه داشته باشيد كه تمامي تركيبات بايد به مقادير استاندارد به بتن اضافه شوند تا مقاومت مناسبي را از آن شاهد باشيم. هريك از انواع بتن ها در بخش هاي خاصي از ساختمان سازي مورد استفاده قرار مي گيرند و انتخاب بتن مناسب براي محل مورد نظر، بر ميزان مقاومت و كيفيت سازه تاثير مستقيم خواهد گذاشت. همچنين قيمت بتن بيشتر تحت تاثير قيمت سيمان رنگي است.

 

c2_b3m2.jpg

 

منظور از ديرگير كننده چيست؟

بتن از تركيب مواد خشك مثل سيمان و ماسه با آب به دست مي آيد و به همين دليل در صورت از دست دادن آب، ملات خشك شده و به ماده اي جامد تبديل خواهد شد. بتن در ابتدا ماده اي انعطاف پذير و سيال است كه پس از گذشت مدتي، مقداري از آب خود را از دست داده و به ماده اي چسبنده ژله اي شكل تبديل مي شود. در آخرين مرحله تقريبا شكل جامد به خود گرفته و با از دست دادن تمامي آب خود ساختاري جامد در آن پديد مي آيد كه آماده تحمل وزن است. حال بسياري اين سوال را دارند كه جه مدتي طول مي كشد تا بتن خشك شود؟ بتن ممكن است در مدت كوتاهي خشك شده و مجال پخش كردن به شما ندهد. اين مشكل مي تواند معايب بسياري داشته باشد و از اين رو مواد افزودني ديرگير كننده به كمك شما مي آيند چرا كه با استفاده از آنها مي توانيد باعث دير خشك شدن بتن شويد. مواد افزودني ديرگير كننده باعث مي شوند كه مدت بيشتري براي استفاده از بتن وقت داشته باشيد و به همين دليل محبوبيت بسياري پيدا كرده اند.

 

قيمت ديرگير كننده

قيمت بلوك سيماني به يكي از مهمترين دغدغه هاي مردم تبديل شده كه در رابطه با قيمت ديرگير كننده نمي توان رقم دقيقي در نظر گرفت چرا كه قيمت اين محصول نيز به مانند محصولات صنايع مختلف نوسانات بسياري داشته و ممكن است حتي در روزهاي مختلف، قيمت متفاوتي از آن شاهد باشيم. قيمت ديرگير كننده ها در حالت كلي با توجه به كيفيت بالايي كه دارند مناسب بوده و امكان خريد آن براي همگان وجود خواهد داشت. اين مواد بايد به مقدار استاندارد به بتن اضافه شود تا باعث كاهش ميزان مقاومت و كيفيت آن نشود. استفاده نكردن از مواد افزودني ديرگير كننده بتن گاهي اوقات مي تواند ضررهاي جبران ناپذير داشته باشد. براي مثال: زماني كه سقف آپارتمان يا خانه را بتن ريزي مي كنيد، در صورت سفت شدن سيمان مجبور به دور ريختن آن خواهيد شد اما چنانچه وقت كافي براي پهن كردن داشته باشيد مي توانيد با اطمينان كامل و به صورت دقيق بتن را پهن كنيد.

 

 

 

زودگير كننده بتن

همانطور كه در بخش هاي قبل دانستيم گاهي اوقات نياز به ديرگير كننده بتن است اما در مقابل، گاهي اوقات نياز به زودگير كردن بتن خواهد بود. در اين مواقع نيز مواد افزودني زودگير كننده با تاثير بر مولكول هاي سيمان باعث خشك شدن سريع آن خواهد شد. اين مواد افزودني سرعت آبدهي سيمان را افزايش داده و در نتيجه سريعا بتن را سفت خواهد كرد. استفاده بيش از حد استاندارد از زودگير كننده بتن عوارض بسياري خواهد داشت كه از جمله مهمترين عوارض آن مي توان به كاهش گيرش بتن اشاره كرد به گونه اي كه ممكن است اتصال ميلگرد با بتن دچار مشكل شود. توجه داشته باشيد كه مواد افزودني زودگير كننده حساسيت بيشتري به بتن خواهند داد و در مواقعي كه از مواد زودگير كننده استفاده كرديد بايد حتما بتن را سريع در محل مورد نظر پهن كنيد تا سفت نشود.

 

قيمت زودگير كننده بتن

قيمت زودگير كننده به عوامل مختلفي بستگي دارد كه يكي از مهمترين آنها را مي توان كيفيت آن دانست. در صورتي كه اين مواد خالص باشد قطعا هم عملكرد مناسب تري داشته و هم مقدار كمي از آن مي تواند كارايي مورد نظر را داشته باشد. قيمت زودگير كننده بتن در شركت هاي مختلف مي تواند متفاوت باشد و به همين خاطر قبل از خريد بهتر است قيمت مراكز مختلف را با يكديگر مقايسه كرده و در نهايت بهترين مورد را براي خريد انتخاب كنيد. شهربتن از جمله بهترين انتخاب ها براي خريد مصالح ساختماني است. از سامانه اين شركت مي توانيد كليه انواع مصالح مورد نياز براي ساخت ساختمان را خريداري نماييد. اصلي ترين مزيت خريد از شهربتن، قيمت مناسب آن است چرا كه مسئولين آن به منظور جلب رضايت مشتريان خود اقدام به ارائه محصولات به صورت از توليد به مصرف كرده اند. با مراجعه به سامانه اينترنتي شهربتن امكان بررسي مشخصات و قيمت سيمان امروز و قيمت قيمت بتن دقيق محصولات وجود خواهد داشت.

 

 

 

خريد مصالح ساختماني

براي خريد مصالح ساختماني از جمله قيمت بلوك هبلكس راه هاي مختلفي پيش رو خواهيد داشت اما انتخاب بهترين روش در ميان آنها مزاياي بسياري خواهد داشت. تا چندي پيش براي خريد مصالح ساختماني بايد حتما به مراكز فروش سطح شهر مراجعه مي شد كه اين روش مشكلاتي نيز به همراه داشت و به همين دليل رفته رفته كمتر مورد توجه قرار گرفته و جاي خود را به مراكز اينترنتي بخشيده است. مراكز متعددي در سطح فضاي مجازي فعاليت مي كنند كه هريك ويژگي هاي منحصر به فرد خود را دارند. شهربتن از جمله مراكز معتبر فروش مصالح ساختماني شناخته مي شود كه خريد از آن مزيت هاي بسياري خواهد داشت. يكي از اصلي ترين مزاياي خريد از اين شركت، در دست داشتن محصولات اصل و باكيفيت است چرا كه مسئولين شهر بتن تمام تلاش خود را در ارائه محصولات اصل و ارزان قيمت بكار گرفته اند.

صنعت ساخت و ساز يكي از صنايعي است كه روز به روز در حال پيشرفت بوده و اكتشافات جديدي در آن انجام مي شود كه تمامي آنها دست به دست هم مي دهند تا بتوانيد سازه اي با كيفيت بالا پديد آوريد. مصالح ساختماني به انواع مختلفي دسته بندي مي شوند كه هر يك از آنها ويژگي هاي منحصر به فرد خود را داشته و با استفاده از هريك بايد قيمت متفاوتي در نظر داشته باشيد. در ادامه توضيحات كامل تري در خصوص فروش سيمان نسوز و قيمت بلوك سبك ارائه نموده ايم:

 

معرفي مصالح سيماني

مصالح سيماني از جمله پركاربردترين ها در ساختمان سازي هستند كه البته سيمان كاربردهاي متعددي در بخش هاي مختلف ساختمان دارد و اصلي ترين كاربرد آن در چسباندن مصالح سيماني به يكديگر است. كه البته قيمت سيمان رنگي با توجه به بازاري كه دارد داراي نوسان است. ملات تشكيل شده از سيمان و ماسه است اما چنانچه به ملات دانه هاي شن نيز اضافه شود بتن بدست خواهد آمد. توجه داشته باشيد كه مواد مختلفي به بتن اضافه مي شود تا كيفيت آن را به حداكثر برساند و آشنايي داشتن با مواد افزودني بتن باعث خواهد شد كه با خيال راحت از بتن استفاده كنيد.

 

 

 

حباب هواساز چيست؟

بتن مرغوب و باكيفيت از اجزاي مختلفي تشكيل مي شود كه حتما بايد تمامي اجزا به آن اضافه شوند كه كيفيت مطلوبي از بتن شاهد باشيد. حباب هواساز از جمله مواد افزودني بتن به شمار مي رود كه نقش كليدي در بتن ايفا مي كند. همانطور كه از نام آن پيداست، حباب هواساز باعث ايجاد حباب هوا در داخل ساختار بتن شده و پس از خشك شدن بتن، حفره هاي ريز و خالي در داخل آن باقي مي ماند. اين حفره هاي خالي مزاياي بسياري براي بتن آماده داشته و مي تواند سبب كاهش ميزان هزينه ها نيز شود. البته اصلي ترين مزيت استفاده از افزودني هاي حباب هواساز، افزايش كيفيت سازه است چرا كه با كمك آن مي توانيد ساختماني با كيفيت بالا داشته باشيد. يكي از اصلي ترين دلايل استفاده از حباب هواساز، افزايش قدرت بتن در برابر زلزله است پرا كه حباب هاي خالي بين بتن خاصيت ارتجاعي خاصي به آن بخشيده و از ايجاد ترك جلوگيري مي كند.

 

قيمت حباب هواساز

همانطور كه در بخش قبل نيز به آن اشاره شد، حباب هواساز از اهميت ويژه اي در ساختار بتن برخوردار است. قيمت حباب هواساز از جمله مواردي است كه حتما بايد به آن توجه داشته باشيد. اين محصول با توجه به ويژگي هاي منحصر به فردي كه دارد قيمت مناسبي داشته و به همين دليل در ساختار كليه انواع بتن ها مورد استفاده قرار مي گيرد. توجه داشته باشيد كه قيمت حباب هواساز به موارد مختلفي بستگي خواهد داشت و به همين دليل نمي توان رقم خاصي براي آن در نظر گرفت. از جمله مهمترين موارد تاثيرگذار بر قيمت حباب هواساز مي توان به كيفيت آن اشاره كرد. طبيعتا هرچه مواد حباب هواساز كيفيت مناسب تري داشته باشند شاهد قيمت بتن بالاتري از آنها خواهيم بود و برعكس. توصيه ميكنيم كه هيچ وقت كيفيت را فداي قيمت نكرده و محصولات با كيفيت را براي استفاده خود خريداري كنيد. در اين صورت هم مقاومت بيشتري شاهد بوده و هم سازه اي استاندارد خواهيد داشت.

 

 

 

مواد افزودني بتن

بتن تنها تشكيل شده از: سيمان، شن بتن و ماسه بتن نيست بلكه مواد افزودني ديگري نيز در ساختار آن وجود دارد كه البته هر يك از اين مواد ها كاربرد هاي مختص خود را داشته و به دلايل مختلف به ساختار بتن اضافه مي شوند. مواد افزودني بتن انواع مختلفي دارند كه هريك از آنها ويژگي هاي متفاوتي با يكديگر داشته و به منظور هاي خاصي به بتن اضافه مي شوند. در حالت كلي مواد افزودني بتن به مستحكم تر شدن بتن كمك مي كنند و به همين دليل اضافه كردن آنها به هرچه استاندارد تر شدن سازه كمك مي كند. ميزان استفاده از مواد افزودني بتن بايد طبق استاندارد هاي خاصي باشد چرا كه استفاده زياد از اين مواد ممكن است اثرات سو در ساختار بتن داشته باشد. مواد افزودني بتن در حالت كلي به دو نوع معدني و شيميايي دسته بندي مي شود كه استفاده كردن از هريك بستگي به نوع و محل كاربرد شما خواهد داشت. مواد افزودني ماده اي غير از سيمان، آب، ماسه و سنگدانه ها بوده و در زمان اختلاط يا قبل از آن به ساختار بتن اضافه مي شود.

 

اهميت مواد افزودني بتن

مواد افزودني بتن از اهميت ويژه اي در ساختار بتن برخوردار هستند به گونه اي كه حتما بايد براي دست يافتن به كيفيت مناسب از آن استفاده كنيد. هريك از انواع مواد افزودني بتن از اهميت خاصي برخوردار هستند به گونه اي كه برخي از آنها باعث خشك شدن سريع بتن مي شوند و برخي ديگر به قالب گيري درست آن كمك خواهند كرد. يكي از اصلي ترين مزيت هاي استفاده از مواد افزودني بتن، تسريع در روند گيرش اوليه بتن است كه باعث مي شود بتوانيد قالب بندي بتن را از آن جدا كنيد. باعث افزايش مقاومت بتن در برابر يخ زدگي و آب شدن مي شود و به همين دليل در صورت استفاده از مواد افزودني بتن نبايد نگران مقاومت سازه باشيد. استفاده كردن از مواد اوليه بتن براي برخي بخش هاي ساختمان سازي ضروري نيست اما استفاده كردن از آن در برخي بخش هاي حساس ساختمان ضروري است مانند روان كننده بتن. براي اطلاع از قيمت سيمان و ساير مواد افزودني به بتن ميتوانيد به مراكز مصالح فروشي يا سايت هاي مختلف در اين زمينه مراجعه كنيد.

 

 

 

بهترين روش خريد مصالح ساختماني

براي خريد مصالح ساختماني راه هاي مختلفي پيش رو خواهيد داشت كه انتخاب بهترين روش براي خريد باعث مي شود بتوانيد در كوتاه ترين زمان بهترين نتيجه را شاهد شويد. امروزه روش اينترنتي بهترين راه براي خريد شناخته مي شود چرا كه از طريق سامانه هاي اينترنتي مي توانيد در كوتاه ترين زمان ممكن بهترين محصولات را شناسايي و خريداري كنيد. مراكز متعددي در سطح فضاي مجازي فعاليت مي كنند كه بايد با توجه به تجربه و نظرات كاربران يكي از بهترين ها را براي خريد مصالح انتخاب نماييد. شهر بتن يكي از مراكز معتبر فروش مصالح ساختماني است كه از طريق آن مي توانيد انواع اقسام محصولات ساختماني را خريداري كنيد. يكي از اصلي ترين ويژگي هاي اين شركت را مي توان ارائه خدمات پشتيباني قوي دانست به گونه اي كه در هر ساعت از شبانه روز و در تمامي روزهاي هفته مي توانيد با آنها در ارتباط باشيد و استعلام  قيمت بلوك سيماني و قيمت بلوك هبلكس را دريافت نماييد.

 

 

برگرفته از سايت https://shahrebeton.com/

 

 

ويژگي ها ي آجر نما نسوز سيليسي

انواع آجر نسوز نما را بشناسيد

آجر نسوز سيليسي

متريال اصلي تشكيل دهنده اين نوع آجر نسوز سيليس است. خاك نسوز استفاده شده در اين نوع از آجرهاي نسوز حاوي سيليسيم دي اكسيد ، اكسيد آهن ، دي اكسيد تيتانيوم ، سديم اكسيد ، پتاسيم اكسيد ، آلومنيوم اكسيد مي باشد . آجر نما نسوز سيليسي داراي رسانايي گرمايي بالا و مقاوم در برابر نفوذ ذرات گاز مي باشد.

ويژگي ها ي آجر نما نسوز سيليسي :

•       داراي دماي ذوب بالا

•       توانايي تحمل فشار زياد

•       داراي مقاومت زياد نسب به سرباره هاي اسيدي

•       داراي ثبات ابعادي در دماهاي بالا

•       عدم پوسته پوسته شدن

مزايا و معايب آجر نسوز نما سيليسي:

•       داراي مقاومت زياد در برابر محيط ها و سرباره هاي اسيدي

•       ارزان بودن و فراواني مواد اوليه آن ها

•       داراي وزن حجمي كم و هدايت حرارتي بالا در مقايسه با ساير ديرگدازها

•       داراي مقاومت شوك حرارتي بالا در دماي 760 درجه سانتي گراد و انقباض بسيار ناچيز در اين دماها

•       داراي مقاومت شوك حرارتي پايين در تغييرات دمايي كمتر از 700 درجه سانتي گراد در داخل كوره

•       داراي مقاومت كم در برابر محيط هاي قليايي

•       داراي ضعف در برابر قرار گرفتن در مجاورت با سرباره هاي بازي

كاربرد آجرنسوز سيليسي:

•       كوره هاي گاز سوز توليد كك

•       كوره هاي فولاد سازي

•       كوره هاي سراميك سازي

•       كارخانه هاي توليد شيشه

آجر نسوز قليايي

براي توليد اين آجر از سيلسيم دي اكسيد و اكسيد منيزيم  استفاده مي شود و در گاهي موارد نيز  اكسيد آهن و اكسيد كروم به داخل آن ها اضافه مي شود تا موجب بالا رفتن توان حرارتي آن ها شود .

مزايا و معايب آجر نما نسوز قليايي:

1.      دير گدازي و دير گدازي تحت بار بالا

2.      داراي مقاومت زياد در برابر سرباره هاي قليايي

3.      داراي ضعف در مقابل شوك هاي حرارتي

4.      داراي انبساط حرارتي زياد و هدايت حرارتي بالا

5.      تمايل به دهيتراته شدن و در نتيجه مقاومت پايين در برابر بخار آب

6.      داراي ضعف در برابر محيط ها و سرباره هاي اسيدي

 

موارد كار برد آجرنسوز قليايي :

1.      كوره هاي دايره اي سيمان

2.      پوشش ديواره كوره هاي باز فولاد سازي

3.      بالاي كوره ذوب شيشه

4.      صنايع فلزات غير آهني

آجر نسوز صنعتي

به آجري كه داراي شكل هاي معيني مي باشد آجر نسوز صنعتي گفته مي شود كه آجر كوره نيز ناميده مي شوند و از لحاظ شكل ظاهري داراي دو دسته مي باشند . دسته  اول اين آجرنسوز داراي ابعاد و شكل استاندارد مي باشد كه مورد تائيد اكثر توليد كنندگان نيز مي باشد و از آن به عنوان ابعاد استاندارد در توليد آجر نسوز استفاده مي كنند . دسته دوم شامل آجر هايي مي باشد كه شكل خاصي دارند و به وسيله ي ماشين پرس توليد مي شوند و برخي از انواع آن ها نيز با استفاده از قالب گيري دستي توليد مي شود .

ابعاد آجر نسوز:

انواع آجر نسوز نما در ابعاد مختلف موجود است. تصميم گيري در مورد اندازه ممكن است به طيف وسيعي از عوامل، از جمله نسبت تناسب ساختمان يا حتي به كاركرد مورد انتظار آجر بستگي داشته باشد. آجرها اغلب براي كاربردهاي تزئيني و زيبايي شناسانه استفاده مي شود. اندازه و شكل هاي مختلف مي تواند براي ايجاد جذابيت بصري و عمق با يكديگر تركيب شوند.

منبع :  

 

http://geekgirlsnightout.com/membership/activity/p/3347398160276741388/

https://www.fitpa.co.za/activity/p/498441/

https://www.aiuextension.org/activity/p/747633/

http://harrislisa72.com/activity/p/305862/

https://vvfit.com/activity/p/1263699/

https://checkpointforarts.com/activity/p/789800/

https://www.webtalk.co/n/39509542

https://www.meltingpot.in/deals-details.aspx?c=11335

http://beta.lekhafoods.com/india/south-indian/dosa/semolina-pancakes.aspx

https://cinecrowd.com/en/node/855?page=30#comment-462978

 

 

فروش اقساطي ايران خودرو

هر ساله در بازه‌هاي زماني مختلف بخصوص فصل بهار و تابستان خريد و فروش خودرو بخصوص فروش اقساطي خودرو گرم مي‌شود و بيشتر مردم سعي مي‌كنند براي داشتن سفري راحت و بي‌دغدغه خودرويي مناسب خانواده خريداري كنند. مجموعه سايا خودرو جزو شركت هاي معتبردر زمينه فروش اقساطي خودرو به شمار مي‌آيد كه در بازه‌هاي زماني مشخصي شرايطي را مهيا مي‌كنند تا افرادي كه نمي‌توانند خودرو دلخواه خود را به صورت نقدي خريداري نمايند، بتوانند با استفاده از شرايط فروش اقساطي خودرو، خريد خود را انجام داده و پرداخت آن را به صورت اقساطي انجام دهند. ما در ادامه قصد داريم درباره شرايط فروش اقساطي خودرو كه توسط يكي از نمايندگي‌هاي معتبر فروش خودرو به نام سايا خودرو مهيا شده است اطلاعاتي را در اختيار شما قرار دهيم . شركت سايا خودرو در حال حاضر شرايطي را براي خريداران مهيا كرده است تا بتوانند با استفاده از شرايط فروش اقساطي ايران خودرو و فروش اقساطي سايپا در كمترين زمان ممكن، بدون معطلي و با شرايط تحويل يك ساعته، ماشين مورد نظر خود را در اختيار داشته باشند.

 

فروش اقساطي ايران خودرو

در سال‌هاي اخير شركت ايران خودرو با توليد خودروهاي مختلف توانسته است نياز خريداران را براي خريد خودروي داخلي برآورده نمايد. در شرايط فعلي كه جامعه ما با تحريم روبروست امكان خريد خودروهاي خارجي سخت‌تر شده است، زيرا واردات خودروهاي خارجي با محدوديت مواجه شده و هزينه گمرك و .. باعث مي‌شود تا بر قيمت خودرو افزوده شده و خريدار با قيمتي خارج از عرف مواجه شود، ضمن آن كه هرچه قيمت خودرو بيشتر باشد، بالطبع قيمت قطعات و لوازم يدكي آن‌ها نيز افزايش پيدا خواهد كرد.

بنابراين مي‌توان گفت براي بسياري از مشتريان استفاده از شرايط فروش اقساطي خودرو داخلي با صرفه اقتصادي بيشتري همراه خواهد بود. در ضمن تنوع محصولات ايران خودرو باعث شده تا خريداران بتوانند با هر ميزان توان و بودجه‌اي كه دارند چه به صورت نقدي و چه با استفاده از شرايط فروش اقساطي ايران خودرو ، ماشين مورد نظر خود را خريداري نمايند. شما مي‌توانيد يا به صورت خريد مستقيم از كارخانه يا شركت‌ها و نمايندگي‌هاي معتبري كه در سراسر كشور خودروهاي اين شركت را به فروش مي‌رسانند، محصولاتي از قبيل پژو 206، سمند ، پژو 207 ، دنا و پژو پرشيا و ..  را خريداري نماييد.

 

فروش اقساطي سايپا

شركت سايپا نيز يكي ديگر از شركت‌هاي بزرگ داخلي در زمينه توليد خودرو است كه خودروهاي متنوعي را با ويژگي‌ها و قيمت‌هاي مختلف به بازار عرضه كرده است. مشتريان محصولات اين شركت نيز مي‌توانند اكنون با استفاده از شرايط فروش اقساطي سايپا خريد خود را انجام دهند. همچنين نمايندگي‌هاي معتبر فروش خودرو در سراسر كشور شرايط فروش اقساطي خودرو شركت سايپا را براي مشتريان فراهم كرده‌اند تا بتوانند با استفاده از شرايط فروش اقساطي سايپا خودروهايي از قبيل پرايد، كوييك، تيبا و سراتو و .. را بر اساس نياز و توان مالي خود خريداري نمايند.

 

 

فروش اقساطي بهمن موتور در سايا خودرو

بهمن موتور به عنوان يكي از مشهورترين شركت‌هاي توليد و مونتاژ انواع ماشين خارجي توانسته است ماشين‌هاي زيادي را در ايران بومي سازي كند. فروش اقساطي بهمن موتور يكي از خدمات بسيار متنوع سايا خودرو است كه با فراهم شدن شرايط مختلف براي كاربران توانسته است كاربران مختلفي را به خود جذب كند. از طريق فروش اقساطي بهمن موتور مي‌توانيد براي خريد اقساطي ديگنيتي ، مزدا 3 و بسترن بي30 استفاده كنيد. شرايط پرداخت متنوعي در بخش فروش اقساطي بهمن موتور براي شما فراهم كرده‌ايم تا با خيال راحت بتوانيد ماشيني باكيفيت و مناسب خودتان سوار شويد.

به طوركل هر چند كه خريد اقساطي خودرو در نهايت كمي گران‌تر از خريد نقدي براي مشتري تمام مي‌شود، اما خريد و فروش اقساطي خودرو براي خريدار و فروشنده مزايا و ويژگي‌هايي نيز دارد كه در ادامه به چند مورد اشاره خواهيم كرد.

  • خريدار بخشي از مبلغ خودرو را به صورت نقد پرداخت كرده و الباقي آن را به صورت ماهيانه و يا دو ماه يكبار پرداخت خواهد كرد.
  • خودرو پس از نوشته شدن قرارداد و پرداخت يك دوم پول و ارائه تعهدنامه كه به صورت چك  دريافت مي‌شود فورا و در بيشتر مواقع طي مدت يك ساعت به مشتري تحويل داده خواهد شد.
  • خريدار با استفاده از شرايط فروش اقساطي خودرو، فشار كمتري را براي پرداخت مبلغ تحمل خواهد كرد.
  • فروشنده در بلند مدت پول بيشتري از خريدار بابت خودروي خريداري شده دريافت خواهد كرد.
  • چنانچه نمايندگي‌هاي فروش، خودرو را با شرايط مناسب به فروش برسانند و درمدت زمان قيد شده خودرو را تحويل دهند مشتريان بيشتري از اين نوع خريد استقبال خواهند كرد.
  • با استفاده از شرايط فروش اقساطي ايران خودرو و يا فروش اقساطي سايپا و همچنين ساير شركت‌هاي داخلي، سند ماشين تا زمان اتمام اقساط و پرداخت آخرين قسط از طرف خريدار، نزد فروشنده باقي ‌مانده و سپس به وي واگذار مي‌گردد.

هنگام استفاده از شرايط فروش اقساطي خودرو به چه شرايطي بايد توجه كرد؟

  • به بعضي از فروشندگان خودرو كه بدون اعتبار هستند براي خريد خودرو اعتماد نكنيد.
  • شركت‌ها و نمايندگي‌هايي را براي خريد اقساطي خودرو انتخاب كنيد كه داراي مجوز رسمي باشند.
  • سعي كنيد پيش از اقدام به خريد از شرايط قانوني خريد خودرو اقساطي اطلاعات كامل داشته باشيد.
  • از مداركي كه بايد براي خريد خودرو اقساطي ارائه نماييد، اطلاع داشته باشيد.

درباره شركت ساياخودرو

شركت سايا خودرو داراي مجوزهاي قانوني بوده و از كادر فروش مجرب و حرفه‌اي برخوردار است. مشتريان مي‌توانند با مراجعه به سايت سايا خودرو به آدرس www.sayakhodro.com  و برقراري تماس با اين مجموعه ضمن دريافت مشاوره و راهنمايي‌هاي لازم، از شرايط فروش اقساطي خودرو مطلع شده و خريد خود را در سريع‌ترين زمان و با آسان‌ترين شرايط انجام دهند.

اكنون مجموعه سايا خودرو شرايطي را مهيا كرده تا خريدار بتواند چه ضمن خريد نقدي و چه خريد خودرو به صورت اقساطي از اين مجموعه، ماشين مورد نظر خود را در كمترين زمان و به صورت آني تحويل بگيرد. با خريد خودرو از مجموعه سايا خودرو، مشتري مطمئن خواهد بود از ابتداي مراحل خريد اقساطي تا زماني كه سند خودرو به نام وي زده مي‌شود، اين مجموعه همواره همراه مشتري بوده و پيگيري‌هاي لازم را انجام خواهد داد.

 

 

Solidification چيست؟

Solidification چيست؟

Solidification نامي است كه من استفاده مي كنم زيرا اين مرحله دستاوردهاي شما را تقويت مي كند. اين به شما كمك مي كند تا تمام ماهيچه هايي را كه هنگام حركت به يك برش ايجاد كرده ايد حفظ كنيد. بدون اين مرحله ، من تعداد زيادي از بچه ها را ديدم كه در مرحله ساخت اندازه خود را بسته اند ، اما پس از شروع برش ، بسياري از اين عضله تازه پيدا شده را بلافاصله از دست مي دهند. افزايش عضله بسيار كندتر از چربي سوزي است بنابراين قرباني كردن توده عضلاني با برش سريع به سرعت بسيار اشتباه بزرگي است. در عوض ، شما بايد دستاوردهاي خود را تثبيت كرده و آنها را در دراز مدت قفل كنيد.

 

مرحله انجماد به اين امر مي رسد. مرحله Solidification تركيبي از تمرينات قدرتي كم حجم با رژيمي است كه براي حفظ وزن شما طراحي شده است. حفظ وزن در پايان حجم باعث مي شود وزني كه به دست آورده ايد ثابت بماند. اين به شما امكان مي دهد وزن جديد بيشتري را كه به آن رسيده ايد "مالك" كنيد. بنابراين ، هنگامي كه پس از حفظ وزن بدن خود در مرحله جامد شدن به يك برش روي مي آوريد ، توده عضلاني را بسيار بهتر حفظ مي كنيد. اين يك تغيير دهنده بازي سخت گير معمولي است كه اغلب مي بيند كه تمام دستاوردهاي آنها هنگام قطع شدن از بين مي رود.

چرا نمي توانم به ساختمان ادامه دهم؟

 

گنجاندن مراحل تمرينات با حجم كم ، يك حركت هوشمندانه است كه به شما كمك مي كند عضلات در حال رشد خود را در دراز مدت حفظ كنيد.

 

متأسفانه ، اين استراتژي به طور گسترده استفاده نمي شود. بسياري از ما مي ترسيم كه ماهيچه هاي ما از بين بروند اگر يك روز در ورزشگاه عقب نشيني كنيم. بگذريم ، يك هفته يا يك ماه كامل. اين طرز فكر باعث مي شود كه ترمز دستي روي هيپرتروفي شما قرار گيرد!

 

هنگامي كه براي اولين بار يك مرحله جامدسازي را براي مشتريان توضيح مي دهم ، اغلب با اين جمله پاسخ مي دهم: "اما من مي خواهم اندازه بيشتري بسته بندي كنم. آيا نمي توانم فقط با فاز بيلد طولاني تر حجم دهي كنم؟ "

 

در حالي كه تعقيب دستاوردهاي بيشتر جذاب است ، اگر قبلاً چندين ماه تمرينات سخت ، م ،ثر و كارآمد با حجم بالا را انجام داده ايد ، اقدامي عاقلانه نيست. اين دقيقاً همان كاري است كه شما در مرحله Build انجام داده ايد. دليل اين كه تلاش براي طولاني تر شدن مرحله ساخت مشكل ساز است ، بر اساس چند اصل است كه قبلاً در اين مجموعه به آن پرداخته ام:

 

    اثر تقابل مكرر

    كاهش بازده

    حداكثر حجم قابل بازيابي

    مقاومت سازگار

 

به جاي پوشش مجدد همه اين موارد ، در اينجا خلاصه اي سريع از چرايي تركيب اين عوامل براي ايجاد يك نتيجه طبيعي در مرحله ساخت وجود دارد.

 

بدنه يك ماشين سازگار شگفت انگيز است. هرچه بيشتر كاري را انجام دهيد ، بدن شما بيشتر سازگار مي شود و كمتر از آن نتيجه مي گيريد. آموزش مداوم بدنسازي با حجم بالا نمونه اي از اين موارد است. پس از 4 مرحله كوچك كه شامل يك مرحله كامل ساخت است ، چندين ماه آموزش خسته كننده داشته ايد. بدن شما بيشتر سازگاري هاي لازم را براي زنده ماندن از حمله تمرينات مرحله Build ايجاد كرده است. مقاومت تطبيقي ??ايجاد شده است و انجام همان كارها مزاياي كمي به همراه خواهد داشت و ممكن است شما را فراتر از توانايي خود براي بازيابي قرار دهد.

 

به طور خلاصه ، اگر به همان شيوه آموزشي ادامه دهيد ، در نهايت كار خود را متوقف مي كند. انجام بيشتر همين كارها بر اين واقعيت غلبه نمي كند. با اين حال ، اين دقيقاً اشتباهي است كه اكثر افراد علاقه مند به ورزشگاه انجام مي دهند. از اين اشتباه اجتناب كنيد و تغيير راهبردي در آموزش خود ايجاد كنيد تا بتوانيد در آينده به موفقيت برسيد.

منبع : مرواريد شهري نجات   

https://morvarid-shahrinejat.com

https://www.reddit.com/r/business/comments/pigtn9/%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF_%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C_%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF/

https://myspace.com/orlaoneal8

https://www.goodreads.com/user/show/140004693-orla-oneal8

https://disqus.com/by/orlaoneal8/about/

 

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=MennaMeyers3

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:MennaMeyers3

https://www.pubpub.org/user/cohan-neale-12

http://beristain.udeo.edu.gt/user/mennameyers3/

https://wiki2.eecs.umich.edu/hrb/index.php/User:MennaMeyers3

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:MennaMeyers3

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

 

 

 

پنكه در مقابل AC: كدام بهتر است؟

پنكه  در مقابل AC: كدام بهتر است؟

در ميان بسياري از روشهاي دستيابي به سرمايش فضا ، برجسته ترين آنها يا تهويه مطبوع يا پنكه سقفي - Fan Vs AC هستند. هر دو اين وسايل خنك كننده در بين صاحبان خانه كاربرد گسترده اي پيدا كرده اند ، از اولين شكل پنكه هاي سقفي از 500 سال قبل از ميلاد استفاده مي شود. در مقايسه ، كولرها به لطف آقاي ويليس كرير ، اختراع نسبتاً جديدي هستند. تهويه مطبوع گرچه در حال استفاده جديد است ، در سراسر ايالات متحده بسيار محبوب شده است ، حدود 90 درصد از خانه ها داراي تهويه مطبوع هستند در حالي كه 47 درصد در 1973 بود.

 

بحث Fan در مقابل AC مدت زيادي است كه درگير است. طرفداران هميشه ليستي از نكات صرفه جويي در مصرف انرژي را در تابستان تهيه مي كنند ، در حالي كه تهويه مطبوع خنك كننده فوق العاده اي را فراهم مي كند!

 

طرفداران هر دو دلايل متفاوتي را براي استفاده از هر دستگاه ارائه كرده اند. به عنوان مثال ، پنكه هاي سقفي خنك كننده سبك تا متوسط ??را از طريق مكانيسم ديگري در مقايسه با كولر گازي ، اما با هزينه بسيار كمتر ، ارائه مي دهند. در مقابل ، سيستم هاي تهويه مطبوع قدرت خنك كنندگي بيشتري دارند اما با هزينه اي نامتناسب بالاتر. بنابراين ، آيا فن ها بهتر از تهويه مطبوع هستند؟ بگذاريد مزايا و معايب هر دو را مرور كنيم و دريابيم كدام در خانه شما بهتر جواب مي دهد.

AC vs Fan: هزينه اجراي آنها چقدر است؟

تجزيه هزينه AC در برابر فن

 

فاكتور اصلي براي همه هزينه فن در مقابل هزينه AC است. برخي از سوالاتي كه همچنان مطرح مي شوند - هزينه يك فن چقدر است؟ هزينه اجراي يك فن در تمام طول روز چقدر است؟ آيا كار با كولر گران است؟

 

هزينه اجراي فن در مقابل كولر گازي چيزي است كه متغيرهاي زيادي را شامل مي شود. شامل هزينه اوليه ، هزينه بهره برداري و نگهداري مي شود. بنابراين بياييد نگاهي بيندازيم:

طرفداران سقفي- انواع و هزينه استفاده

 

دو نوع فن وجود دارد AC و DC. يك فن AC مستقيماً از پريز برق منزل شما با برق متناوب 110 ولت كار مي كند. از طرف ديگر ، طرفداران DC جريان متناوب را به جريان مستقيم تبديل كرده و سپس عملكرد مي كنند. فن هاي DC جديدتر دو سوم انرژي كمتري نسبت به فن هاي AC مشابه مصرف مي كنند.

دريچه كولر

اما اين هزينه كم در حال اجرا با يك احتياط همراه است ، هزينه اوليه. فن هاي DC گران تر از پنكه هاي AC هستند. اما در طولاني مدت ، آنها در هزينه هاي عملياتي شما صرفه جويي مي كنند. به عنوان مثال ، يك فن سقفي DC معمولاً با توان 30 وات كار مي كند كه در حدود 1 سنت در ساعت توليد مي شود. با تمديد اين استفاده به كل ماه ، هزينه آن در حدود 1.20 دلار در ماه است. اين كمتر از نوشابه است!

 

فن ها نيازي به نگهداري سنگين ندارند. فقط بايد تيغه ها را تميز كنيد ، پيچ ها را محكم كرده و ياطاقان موتور را هر فصل يك بار روغن كاري كنيد. براي صرفه جويي در هزينه هاي نگهداري مي توانيد تمام اين تعميرات را خودتان انجام دهيد.

 

https://matchguaranty.com/activity/p/394690/

http://truehickman42.booklikes.com/post/4465369/

https://www.careeranna.com/online/activity/p/97930/

https://www.launchora.com/story/1628406497---0

https://all4webs.com/piepimple5/15831585174016701607-170516081?38290=64008

https://app.box.com/s/7tbkgwkfmv58klqmwmxp6bvw6rjm80lg

http://seomypassion12.inube.com/blog/8803254//

https://www.techsite.io/p/2472849

https://yorfriends.com/blogs/post/866

http://vedadate.com/member/blog_post_view.php?postId=143197